Opel Insignia 2.0 Turbo
14 fotografiíOpel Insignia
Je s přeplňovaným benzínovým dvoulitrem Insignia konečně autem, po kterém musíte zatoužit?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
14 fotografiíOpel Insignia
Je s přeplňovaným benzínovým dvoulitrem Insignia konečně autem, po kterém musíte zatoužit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
….tohle mi nic moc neříkalo…. něco tomu chybělo, fakt. Nejslabší test měsíce, ne-li posledních měsíců :-/
tak tak, tento test mal byt zrejme povodne len cisto textovy lebo to video ma nulovu informacnu hodnotu.
no ja myslim, ze to je spis tim, ze co muzeme slyset po treti novyho o podprumernym aute.
Taky pravda, ale kdyžuž to je video test… tak zas týden čekat, fakt super.
zajimavy je, ze to podprumerny auto je az tak podprumerny, ze vyhralo titul Auto roku a nechalo za sebou takovy hvezdy jako je pubertalni Golf, precenovana Octavie, modla vsech radoby-manazeru Superb, celkem nadejny MiTo, povedena C5ka, atd.
a jak myslis, ze je voleno auto roku? ze je to nejaky nezavisly test desitek aut v dane tride? kdepak. to jen podle fotek a marketingove masaze se novinari rozhodnou, jake auto zvoli. jen tak. Navic insignia je i podle me podprumerna. co jsem jel v novem superbu, absolutne, skutecne absolutne se neda srovnat, treba uz jen kvalita zpracovani.
Správně, letos byla krize, takže obvyklí korumpátoři této ankety od fordu a fiatu šetřili a nevyhráli. Na tom není nic podivného. Novináři se museli letos obejít bez obvyklého přilepšení před vánocema.
Zcela správně! A ještě bych podotkl, proč jsou novináři řekněme nepříliš spokojení s přeplňovaným dvoulitrem v Insignii? A srovnávají ji s 2.5 T z Mondea, kteroužto motorizaci ji dávají za vzor? A proč? Protože tam, kde 2.0 turbo v insignii pojede za 9 l, pojede 2.5 T v Mondeu minimálně se spotřebou o 1,5-2 l vyšší! A to při prakticky stejném výkonu a točivém momentu! Navíc je onen motor 2.0 Turbo menší a lehčí, než zastaralý, těžký a žravý 2.5 T v Mondeu. Proč to u Mondea žádný testovací "novinář" nikdy nepozoruje a neuvádí v recenzích? Zkrátka je jednoduché jenom kritizovat některé automobilky (pravděpodobně ty, od nichž jsme žádné dary nedostali) a naopak jiné až nezdravě vychvalovat a příliš velkoryse přehlížet jejich "boty" a "úlety".
Zdraví Dronte Mauricijský.
Tak Autoweb asi nejvíc platí Ford Motor Company Czech Republic. Anebo jsou ty auta fakt tak dobré. Anebo se prostě omílá pořád a ta samá fráze. Neřeknu BMW, kde už je cena na to, jaký by měl být pocit z jízdy obhajitelná. Když chce někdo špičkové vlastnosti, nemůže šetřit. Meďák dává miliardy na komfort, BMW na pocit z jízdy. To chápu. Jak je to u Fordu, netuším… A jak je to u Fordu ve spojení s Autowebbem už vůbec ne 😉
ze bych tu videl nejak moc reklam na ford teda nevim. navic, tyhle recenze jsou prevzaty z jedny motoristicky televize, takze zadny inzertni propojeni autoweb/inzerent tady jiste nehrozi. a v Insignii jsem jel, a zlaty Mondeo. Insignia je jenom marketingova masaz.
"letos byla krize, takže obvyklí korumpátoři této ankety od fordu a fiatu šetřili a nevyhráli"
Jo u Fordu setrili tak, ze dostali jen druhe misto (Fiesta) co, to ma velkou logiku. Je vtipne, ze nekdo ostatni pomlouva do "korumpatoru" a sam potreboval a potrebuje vyhrat za kazdou cenu jakoukoliv cenu (i test), protoze obema nohama stal a stoji pred krachem, kterym si jeho materske GM uz neslavne proslo. Tak vyhra Insignie bylo a je jen milosrdenstvi od vetsiny novinaru, kterym se zzelelo jedne z tradicnich znacek Evropy, ktera je ale nekolik let v upadku (tedy nejen diky krizi ale i diky modelum jako posledni Vectra). Ale s realnou kvalitou vozu na prvnim miste ankety – Isnignia – to o proti jinym nema nic co delat. To auto musi Opel "dobre prodavat" i kdyby to byl nejvetsi krap v Evrope. A tato recenze Insignii hodnoti realne tak, jak si stoji, coz neni bezne. Vsichni chteji Oplu pomoci, tak ze s kritikou setri. Podobne jako u nove Astry. Ale ani jedno jmenovane auto Oplu bych si ted nekoupil, jsou lepsi. Jinak nic proti Oplu, sam jsem o nem jeden cas uvazoval, ale to uz je kupa let a casy se meni.
Tak zrovna kvalitou Superbu bych tady moc nemával, třeba obložení středové konzole je z hrozně tenkého plastu- stačí si opřít koleno a už se prohýbá, vnitřní madla dveří- podobný tenký vrzající plast…
Měl jsem možnost jet v několika Insigniích a nikde nic nevrzlo ani dlažbě!
mam podobnu skusenost so superbom… Interier je naozaj pekny ale tie plasty su nekvalitne..
Nejel jsem Superbem, ale z obrázků teda lépe jak Insignia rozhodně vypadá, o tom není pochyb.
Sednete si do Superbu, pak do Insignie a napiste sem znovu.
souhlasim, těšil jsem se, ale video jeo ničem, nejslabší test za posledních pár měsíců, ale chápu že před vánocema se proste nechce:)
Dobrý den asi to tady písu nevhod ale nevim kam bych to napsal. Chci se zeptat na model ( MITSUBISHI LANCER iO ) co to vlastne je neaký nový lancer nebo jenom verze kteru europský trh nikdy neuvidí ? dekuji za info chtelo by to neakej clanek ohledne tohto modelu LANCER iO nekde sem cetl ze je to jenom tajvanská verze jinde ze je to nový lancer ale proc se onem dozvedame az ted ? dekuji za neaký bližší informace .. (WWW.) lancerio.com.tw
Dneska u nás výjimečně minus 1,2 stupňů Celsia, takže dá se říct, že teplo. Včera bylo teda -12 skoro, takže pohoda. Z cukroví mám nejraději linecké kolečka, fakt dobré, a když tam přidáš mášlo a nešetříš na tom, budou chutnat i tobě (což se divím, že ti nechutnají). Jo a zrovna jsem si půjčil 2 knihy z knihovny. Pokud chceš vědět jaké, odepiš 😉
:-))))))
:D:D:D
vyslovene nudné video
jen me to utvrzuje v presvedceni, ze tohle auto totiz nudny ve skutecnosti i je. ono ve videu zaznelo neco podstatneho, ze to auta jakstaks aspon jede. ale priznam se, ze zabavny video s insignii jsem ani nevidel:)
Ja si myslím, že to až tak nudné nebolo, aj keď určite boli aj zaujímavejšie videá. Treba ale vziať do úvahy, že Insignia je v teste po tretí krát, takže aby nehovorili stále to isté museli vymýšlať aj iné veci ktoré by hodnotili… Mimochodom už som videl aj krajšie disky na Insignii
Nezlobte se na mě, Opela nemám rád, ale co tohle bohapusté žvanění, to je recenze test nebo co to mělo být???Hnus pánové tohle video snad rači ne!!!!!!!!
Suhlasim, je to nejake divne, nuda, nuda, nuda. Uz davno som sa pri videu tak nenudil. Pripadalo mi to ako keby niekto cital reklamu na hrozne auto v hroznom radiu.
Nehnevaj te sa na mna, ale mam taky pocit.
Zdravím, trochu jsem doufal, že se u jiného auta také zaměří na vrzající interier a ono nic. Z tohoto videa jsem zklamaný protože to je opravdu odfláklé. Čekal bych, že buď vyzkouší ten interiér a řeknou zase vrže, nebo nevrže a nic.
Oni taky ten interier neskouseli, protoze tam zrejme nic nevrze
😀
Co se směješ, vezl si se někdy v Insignii? Ja ano a nepůsobila na mě nekvalitně, Čeští novináři jsou dobře zaplaceni.
preeesne tak. Bol som v opli a skusal som tri modely isnignie anikde nic nevrzalo.. Vsetko pekne licuje a naozaj vyzera kvalitne.
Insignie meho strejdy vrze:)
No, spoléhal jsem na tvůj intelekt, ale asi ti to budu muset vysvětlit: Směju se tomu, co napsal on, ne tomu, že Insignia má špatný interier! Pokud dobře vidím, interier vypdá hezky, sedáky super.
tak tohle je teda bída recenze… fakt slabota… a tenhle pseudonovinář más doma stopro zapůjčené Mondeo na "dlouhodobé testování" protože plácá nesmysly…
Co takhle čísla třeba změřit pružnost motoru v číslech a neplkat subjektovní dojmy? Co takhle zkusit jak vrže interiér v Mondeu? Vrže velebnosti 🙂 zkusil jsem si to… jo a to takhle zkusit jak táhne motor na dvojku z minimální rychlosti? Onehdy to tady byla hitovka a najednou nic? V testu u Mondea jsem to neviděl.. a vyzkoušel jsem v reálu.. to bylo překvapení…
Nemůžu si pomoct, ale milej pan redaktor je buď uplacenej, nebo amatér… ani jedno se mi moc nelíbí
Hmmm, tvrdé argumenty, na tohle by asi měl pan redaktor zareagovat…
Redaktor je zaplaceny? Nemyslim. Nevim, jestli je motor I5 2.5T Mondea moderni nebo zastaraly, jak tady nekdo placal, ale rozhodne ma lepsi pruznost motoru nez tato "novinka", motor 2.0T Oplu.
A i kdyz tento motor Oplu srovnam s Ford 2.0 EcoBoost, ktery do Mondea prijde pristi rok, tak porad je motor Fordu rozhodne pruznejsi a ma i dokonce lepsi spotrebu.
2.0 EcoBoost dava kroutak 1750-4500 ot./min. A spotrebu ma 8.1 l/100 km v S-MAXu proti kombinovane 8,8 l/100 km u Insignie.
K tomu vrzani, v Mondeu (Titanium) kdyz jsem ho ja realne zkousel, nic nevrzalo. Tak kdo tu opravdu keca?
– ne, bohužel Mondeo na dlouhodobý test zapůjčené nemáme. Jedno mondeo bude zapůjčeno v únoru
– jak v testu zaznelo, ani tenhle motor zrovna dvakrát zázračný zátah v nízkých otáčkách do zhruba 2500 otáček nenabízí
– test Mondea (video) jste od nás vidět nemohl, dlouho žádné Mondeo naší redakcí (TV Sport5) neprošlo
Věřte, že ve všech Insigniich vrže. Jen jde o to, do jaké míry. A nechtěl jsem s tím být již potřetí otravný.
Fajn, tak já mám holt teda tu první a jedinou, ve které to nevrže 🙂 Dostanu medaili? 🙂
Ahoj všem, přesedlal jsem na INSIGNII z OCTAVIE 2 sport a nemůžu najít jedinou chybu. Je to brko, lidi mi mávají a kolem auta na parkovišti postávají hloučky zvědavců. Na cestě si dělám co chci s kterýmkoli turbodieselem a dá se s tím jet úplně běžně 230 a pocitově to je jako o 100km pomaleji. Fakt doporučuji.
jezdim v Insignii 3 roky a ročně najedu 65000km. verdikt zni: nejlepsi sedacky ve tride, nejlepsi svetla siroko daloko, motor diesel 160 koni je skvela volba na nase silnice i dalnice, je vyborne sprevodovany na dlouhe trate = 3000 orace pri 180km/hod, spotreba 6,7litru při prumerne rychlosti cca 85km/hod. po trech letech a cca 200.000km je auto tiche, nic netluce a neskripe. a poruchovost? nic!
Superb ma oproti Insignii velmi podprumerne sedacky, je uzky a plasty vrzou ikdyz vypadaji lepe. Nemuzu si pomoct, ale Insignie je mnohem lepsi a mnohem levnejsi. Pokud jste sikovni, tak ziskate slevu z ceniky i kolem 30%…