Opel Insignia 1.6 Turbo SIDI 2013
52 fotografiíOpel Insignia
Insignia není na našem trhu žádnou novinkou, benzínový čtyřválec s přímým vstřikováním pod její kapotou ano.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
52 fotografiíOpel Insignia
Insignia není na našem trhu žádnou novinkou, benzínový čtyřválec s přímým vstřikováním pod její kapotou ano.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pan Rakovan, pride mi dost blbe, ze si pozicate omladenu Insigniu na to aby ste odtestovali novy motor a neunuvate sa vynulovat palubak a urobit napr 10-15 km normalnym tempom aby ste podali aspon nejaku relevantnu predstavu o spotrebe pri beznej jazde… vy namiesto toho to zmykate cely cas a je vam uplne ukradnuty zmysel testovania… popravde asi kazdy cakal, ze 1,6 t s tym aspon trocha uspokojivo zacvici
hlavne ked poznate kontext starej 1,6 turbo ktora bola extremne zrava, novy motor mal tento fakt zmenit a to je to o co malo v tomto teste ist… na miesto toho si auto dobre uzijete a napisete nieco o 11 litrovej spotrebe a to ostatne mate na haku
Aby som teda nezabudol, tento test ma uplne nulovu vypovednu hodnotu, okrem toho, ze ste sa dobre povozili.