Opel Corsa (1993 – 2000)
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Opelu Corsa byla jako nový vůz a poté i jako ojetina velice oblíbená. Dnes patří mezi levné malé automobily a i v této životní fázi se jí daří.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Opelu Corsa byla jako nový vůz a poté i jako ojetina velice oblíbená. Dnes patří mezi levné malé automobily a i v této životní fázi se jí daří.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No už jsem myslel,že bude doporučen jiný motor.Autor opět nezklamal:-)
A který by to podle vás měl být? Ze zkušenosti vím, že dvanáctka i litr ve větší rychlosti nestačí, čtrnáctka má ale výkonu více, takže by měla vyhovovat. Motor 1.2 je fajn, pokud jezdíte po městě. Na dálnici sem se ale bál, že auto začne couvat. A za tu litrovou srandu, co do toho dávali potom, by se normální člověk styděl. Vždyť to nemá ani všechny válce :-))
také jsem tu poznámku nepochopil
Je evidentni ze se autor v tomto voze nevyzna, staci oslovit nepatrnou cast uzivatelu opel, kteri vam ihned 16V verze nedoporuci. 1.6 16V patri mezi nejporuchovejsi motory spolecne s 1.4 16V jejichz konstrukce je nepovedena, spatna konstrukce zpusobuje zalepovani katalyzatoru olejem a jeho naslednou likvidaci, nemluve o vadnych zdvihadkach ventilu. Posledni negativum techto jednotek je vysoka hmotnost, vuz konstruovany na motor 1.2 se stava nevyvazenym a nestabilnim. Optimum pro tento vuz je 1.2 8V s nizkou spotrebou a dobrymi jizdnimi vlastnostmi.
No to bych se i hádal. Ta dvanáctistovka vůbec nejede.
Mám Corsu 1,7D r.v.1998 s posilovačem řízení a šlape jako hodinky.Nízká spotřeba do 5 l.Kdo se svezl byl příjemně překvapen a já na ni nedám dopustit.
Hledal jsem jednoduché auto na zimu. A 1,4 8V 44kW to splňuje. Dobře topí, perfektní zátah odspodu, perfekní na rozbitých silnicích.
Milionkrát lepší než firemní FabiaII, 1,4 16V. Koza skákavá, s gigantickým náklonem v zatáčkách a cenou 300k.
Tohle autycko mam…a jezdy dopredu i dozadu..urcyte sy ho kupte..dobre se v nem onanuje..bidlim na hajich Praha4 a mam rad mala auticka
Zlatej 1.5d. Jezdí za málo a nic nežádá 🙂
Taky vlastním tohle autíčko, mam ho z roku 1997 a jezdí se s nim úplně úžasně, zdědila jsem ho po dědovi a ten s ním jezdil jako s traktorem, takže je chudák tak vymlácený, že při 90km/h se celý klepe a já jenom čekam až se rozpadne :D, jinak je pravda to s tim posilovačem, parkování je moje noční můra, protože utáhnout ten volant dá fakt zabrat. A ještě ke všemu má nějaký špatný volnoběh, takže i když při rozjíždění pustím spojku a nepřidám vůbec plyn, tak se to rozjede a nechcípne, což je pro mě sice výhoda, ale být by to nemělo. Jinak auto bych rozhodně neměnila a až odejde do věčných lovišť, bude mi chybět.
Dobrý den přeji,
tak todle je opravdu šok. Nevím jaký odborník to píše nebo co, kdo mohl vyzkoušet za motorizaci. Asi jsem měl velké štěstí při výběru, když jsem před pěti lety vybíral auto značky OPEL CORSA 1,5TD. NA toto auto nedám dopostit a hned řeknu proč. Za pět let z vážných poruch. Výfuková část od turba(utrhl jsem ji sám protože s autem jezdím i pro dřevo do lesa) Výměna alternátoru a baterky. Klasika jako u každého druhého auta na trhu. Výměna rozvodů při koupi. Protáčející řemenice. Dále to jsou převážně drobnosti. S autem jsem najezdil 130000 tisíc kilometrů bez nehody a vždy nás dovezlo domů. Motor s turbem šlape jak hodinky a v mrazech i – 35 stupnu nemám problémy nastartovat. Rakouští horalové tomu samy nevěřili, když oni samy nenastartovali domací stroje. Motor je živí, ale musí být v dostatečných otáčkách, aby pomohlo turbo. Kolem 2500. Na dálnici, když jezdíme není problém dát 5 a dojet až do Španělska, Chorvatska, Francie, Italie, Korsika. Motor nemá problém jet 140km/h ani do kopců ve 4 lidech a plnou polní. Nikdy jsem si nevšiml závratnou ztrátou oleje. Za 10000km/1litr oleje a to stejně člověk po tolika kilometrech vyměňuje. Voda neubyla za posledních 14678 km ani kapka. Auto v pohodě strčí hravě do kapsy brzdaře fábkaře a starší octávie. Kdyby se psal rok 2000 tak jiné auto než corsa 1,5TD bych nedoporučil, ale ke svému stáři je potřeba trošku rozumět autům, aby ho člověk udržel v plné parádě. Jinak spotřeba luxusní 4,3l/100km na dálku 5,3l/město 4,6l/kombinovaná. Ani dnešní auta, která stojí půl mega a více se takovou spotřebou nemohou pochlubit. Ještě někdy se dočtu, že dieslové motory Corsa B jsou špatné a tomu, kdo takovou blbost napíše by zasloužil degradovat z jeho profese. Zdravím a mějte se hezky.
Plně souhlasím, pět let vlastník, 130 000 najeto, spotřeba průměr pod 5 litrů. Není lepší auto cena/výkon/spolehlivost. Půl Evropy jsme z vozidlem projeli a nikdy se nic nestalo.
Já mám taky \“Kozu\“ 1,5TD, rok 96. Nevím jestli se nějak měnili převodovky nebo něco v motoru, ale já mám \“rekord\“ 140 z dlouhého táhlého kopce. DO kopce s plným autem s rychlostí 140km/h si můžu nechat jen zdát.
mám Corsu B 1.0 12V a to co píšete není absolutně pravda, auto se dostane na 120km/h s absolutní lehkostí a pokračuje i dále, ve městě a na okrscích je živá až kam pokud jí trochu vytočíte, ještě nikdy a nikde jsem nebyl brzdou provozu a to jsem jí koupil pouze jako druhé auto do rezervy a čekal, že to bude lenoch, příjemně mě překvapila