Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTi
11 fotografiíOpel Astra
Je středně velký diesel konečně tím správným motorem, který udělá z nadějného kombíku opravdu doporučeníhodnou volbu?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíOpel Astra
Je středně velký diesel konečně tím správným motorem, který udělá z nadějného kombíku opravdu doporučeníhodnou volbu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den všem.
Jelikož jsem nikde před koupí tohoto vozu nenašel pořádnou recenzi, která by vystihla všechny pozitivní a negativní stránky tohoto vozu, přispívám dodatečně svými zkušenostmi.
Můj vůz je Opel Astra 1.7 CDTI ST ( Sports Tourer) v nejvyšší výbavě.
V příplatkové verzi jsem si dokoupil – sadu pro lepší přední sedadla, navigaci 900, vyhřívaná sedadla včetně volantu, sklopná zrcátka, parkovací senzory vzadu, plnohodnotnou rezervu, Flexiheat pro rychlejší vyhřátí interiéru za 7tis., bluetooth a elektronickou brzdu.
Ve stručnosti zde pouze popíšu věci, které jako řidič vnímám a vyhnu se tak dlouhým článkům o ničem:
MÍNUSY:
-auto je oproti předchozí verzi o 200kg těžší a je to prostě znát
-rychlá akcelerace z křižovatky na jedničku nebo dvojku je téměř nemožná ( nemám najeto více než 15tis. km, zatím rychlé vjetí do křižovatky před blížícím se autem, je sebevražda )
-vyhřívaná sedadla nezačnou hřát okamžitě
-pokud při otáčení nepoužíváte pouze ,,věnec,, můžete se říznout o stříbrný plast
-navigace za 40tis není dotyková a ovládá se pouze otočným kolečkem, což není moc příjemné
-bluetooth reaguje při přijímání hovorů opožděně a několikrát mi již hovor nepřijalo, ale naopak ukončilo
-parkovací senzory křičí ,,již,, 30 cm před překážkou, což není při parkování ve městě moc příjemné ( mezní zvuk by měl bát někde kolem 15cm )
-při brždění je slyšet jak vám mlaská nafta v nádrži ( myslíte si že máte láhev v kufru )
-brzdy podle mne nejsou moc ostré ( ale každému vyhovuje něco jiného )
-zvuk motoru na volnoběh je hrozný
-malá přihrádka na mapu, vestu, CD atd.
-elektrická sklopná zrcátka je nutná pro sklopení a hlavně odkopení ovládat ručně
-zrcátka se při couvání nesklopí
-elektronická brzda má velmi dlouhé zpoždění -cca 2s, což je velmi nepříjemné pokud se rozjíždíte do kopce a musíte brzdu přetlačovat
-přední sloupek mi prostě vadí ve výhledu
-spotřeba opět neodpovíd papírům – jezdím v průměru za 6,8 l, 80% mimo město
-a NEJVĚTŠÍ NEVÝHODOU JE PROSTOR NA ZADNÍCH SEDADLECH- pokud uvažujete o plnohodnotném autě více lidí, zapomeňte. Mám kole, 180cm a prostor za řidičem má kolem 12cm !!!
PLUSY:
+jednoznačně NEJLEPŠÍ SEDAČKY, co jsem kdy měl ( sice v příplatku, ale do auta můžete sednout a jet 1000km bez nutnosti zastavení z důvodů otlačenin nebo bolesti zad, svalů atd.
+zavazadlový prostor a vytvoření rovné plochy
+plně fungující automatické přepínání mezi dálkovými světly a běžným svícením ( reaguje opravdu dobře, někdy až moc )
+vyhřívání volantu je naprosto skvělá věc
+slušná akcelerace ve vyšších otáčkách
+pro někoho zajímavý vzhled karosérie
Celkově jsem z auta zklamaný a to hlavně kvůli tomu, že i přesto že to se jedná o auto za cca 600tis Kč ve verzi combi, poskytuje plnohodnotný prostor pouze pro osoby na předních sedadlech a prostor na zadních sedadlech opravdu považuji oproti předchozí generaci, za UBOHÝ !!!