Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTi

11 fotografiíOpel Astra

Je středně velký diesel konečně tím správným motorem, který udělá z nadějného kombíku opravdu doporučeníhodnou volbu?

Diskuze

1 komentář

    Majitel

    Dobrý den všem.
    Jelikož jsem nikde před koupí tohoto vozu nenašel pořádnou recenzi, která by vystihla všechny pozitivní a negativní stránky tohoto vozu, přispívám dodatečně svými zkušenostmi.
    Můj vůz je Opel Astra 1.7 CDTI ST ( Sports Tourer) v nejvyšší výbavě.
    V příplatkové verzi jsem si dokoupil – sadu pro lepší přední sedadla, navigaci 900, vyhřívaná sedadla včetně volantu, sklopná zrcátka, parkovací senzory vzadu, plnohodnotnou rezervu, Flexiheat pro rychlejší vyhřátí interiéru za 7tis., bluetooth a elektronickou brzdu.
    Ve stručnosti zde pouze popíšu věci, které jako řidič vnímám a vyhnu se tak dlouhým článkům o ničem:

    MÍNUSY:
    -auto je oproti předchozí verzi o 200kg těžší a je to prostě znát
    -rychlá akcelerace z křižovatky na jedničku nebo dvojku je téměř nemožná ( nemám najeto více než 15tis. km, zatím rychlé vjetí do křižovatky před blížícím se autem, je sebevražda )
    -vyhřívaná sedadla nezačnou hřát okamžitě
    -pokud při otáčení nepoužíváte pouze ,,věnec,, můžete se říznout o stříbrný plast
    -navigace za 40tis není dotyková a ovládá se pouze otočným kolečkem, což není moc příjemné
    -bluetooth reaguje při přijímání hovorů opožděně a několikrát mi již hovor nepřijalo, ale naopak ukončilo
    -parkovací senzory křičí ,,již,, 30 cm před překážkou, což není při parkování ve městě moc příjemné ( mezní zvuk by měl bát někde kolem 15cm )
    -při brždění je slyšet jak vám mlaská nafta v nádrži ( myslíte si že máte láhev v kufru )
    -brzdy podle mne nejsou moc ostré ( ale každému vyhovuje něco jiného )
    -zvuk motoru na volnoběh je hrozný
    -malá přihrádka na mapu, vestu, CD atd.
    -elektrická sklopná zrcátka je nutná pro sklopení a hlavně odkopení ovládat ručně
    -zrcátka se při couvání nesklopí
    -elektronická brzda má velmi dlouhé zpoždění -cca 2s, což je velmi nepříjemné pokud se rozjíždíte do kopce a musíte brzdu přetlačovat
    -přední sloupek mi prostě vadí ve výhledu
    -spotřeba opět neodpovíd papírům – jezdím v průměru za 6,8 l, 80% mimo město
    -a NEJVĚTŠÍ NEVÝHODOU JE PROSTOR NA ZADNÍCH SEDADLECH- pokud uvažujete o plnohodnotném autě více lidí, zapomeňte. Mám kole, 180cm a prostor za řidičem má kolem 12cm !!!

    PLUSY:
    +jednoznačně NEJLEPŠÍ SEDAČKY, co jsem kdy měl ( sice v příplatku, ale do auta můžete sednout a jet 1000km bez nutnosti zastavení z důvodů otlačenin nebo bolesti zad, svalů atd.
    +zavazadlový prostor a vytvoření rovné plochy
    +plně fungující automatické přepínání mezi dálkovými světly a běžným svícením ( reaguje opravdu dobře, někdy až moc )
    +vyhřívání volantu je naprosto skvělá věc
    +slušná akcelerace ve vyšších otáčkách
    +pro někoho zajímavý vzhled karosérie

    Celkově jsem z auta zklamaný a to hlavně kvůli tomu, že i přesto že to se jedná o auto za cca 600tis Kč ve verzi combi, poskytuje plnohodnotný prostor pouze pro osoby na předních sedadlech a prostor na zadních sedadlech opravdu považuji oproti předchozí generaci, za UBOHÝ !!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist