Opel Astra (od 1998)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Opelu Astra znamenala velký kvalitativní posun. V současné době jde o jednu z nejžádanějších ojetin.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Opelu Astra znamenala velký kvalitativní posun. V současné době jde o jednu z nejžádanějších ojetin.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V článku je zcela chybně uvedená informace o motorech 1.6. Nadměrnou spotřebou oleje a souvisejícími problémy trpěl právě šestnáctiventil 1.6 (1.4 méně, 1.8/16V byl na spotřebu oleje z šestnáctiventilů nejlepší.) Naopak v článku kritizovaný 1.6/8V byl jeden z nejlepších motorů, co kdy Opel udělal, výkonem sice níž, ale s příjemným průběhem momentu, a hlavně naprosto bezproblémový, který běžně vydržel 300-400 tis km prakticky bez údržby a spotřeby oleje. Stačí se podívat na kterékoliv Opel fórum – 1.6/8V 55kW je obecně nejdoporučovanější benzinová motor pro Astry F a G z hlediska spolehlivosti.
Presne tak, 16v trpeli ovalitou piestou a tym padom zrali hodne oleja, aspon vacsina, rovnaky scenar bol aj v Tigrach 1.6. 1.4 bolo take fajn priblizovadlo, 1,8 bola aj vo Vectre B slusne a hlavne tiche povozenie
Přesně tak!!! Mám motor 1.6 8V, r.v. 1998, najeto 170 tis. a kromě toho, že s ním nikdy nebyly žádné problémy, NIKDY neupil ani kapku oleje! Dost se o auta zajímám a např. na foru přímo o Astře G, kde je registrováno kolem tisícovky majitelů tohoto vozu, všichni 1.6 8V popisují jako držák, naprosto spolehlivý a na rozdíl od 1.6 16V nežeroucí olej. Fakt netuším, kam autor článku na tyhle inf. chodí, možná si o tom měl nejdřív někde něco zjistit.
mam hatchback, 107 dti, rv 2005, najeto 162tis a naprosta spokojenost, kdbych nebabral kouli predsebou jednouciho tak uplne bez problemu 🙂
(ano jsou i lepsi auta,ale jde o pomer cena/kvalita)
Pre majitelov Focusov co si pochvaluju ake su Focusy tiche. Astra F 1,4 combi je tihsia ako Focus I 1,6 a Focus II 1,6, osobna skusenosti. Astra G 1,4, to je sepot kvetin.
Vazeni pratele, protoze pracuji jako automechanik a temito vecmi se setkavam velice casto muzu s jistotou rict nasledovne: vsechny 8ventilove motory jsou spolehlivejsi a s nizsi spotrebou oleje, samozrejme to zavisi na tom jestli nebyl motor poskozen nedostatecnym mnozstvim oleje, "uvaren", honen ridicem zavodnikem apod…. Na spotrebu oleje jsou horsi 16ti ventily, nejhorsi je 1.6 16V namontovana ve Vectre B a ZAfireA, je to v dusledku nedostatku sily tohoto motoru namontovaneho v relativne tezkem voze. Ale jak rikam zavisi to na mnoha okolnostech.
Znam spoustu lidi co maji 1.6 16ti ventil ve VectreB a olej jim nebasti ale znam i spoustu tech co maji spotrebu oleje 2litry na 1000km. Jak rikam, neni motor jako motor a kvalita oleje u 16ti ventilovych motoru je dulezita asi tak jako u HONDY, Mercedesu a BMW.
Jsem zastancem NE drahych ale kvalitnich oleju. I Mogul umi udelat olej ktery nestoji 700kc/litr a poslouzi stejne dobre a svou praci odvede kvalitne. Ja do sve ASTRY 2.2 16V DTi 92kW 280Nmlehce upravene na 114kW a 340Nm pouzivam sice zbytecne ale pro muj dobry pocit olej CASTROL EDGE 5W30. Je to sice v nasich podminkach zbytecne ale vzhledem k tomu ze obcas prozenu auto po dalnici i v rychlostech presahujicich 210km/h tak chci aby mela opravdu to nejlepsi co muze dostat. Ale jak rikam je to jen muj osobni pocit. Auto v zadnem pripade nesetrim a s najetymi 140 000km auto ani nezakouri. Pri startu ani v plnem vykonu z vyfuku nevyleze ani trocha koure. To se treba au koncernovych vozu VW neda rict ani trochu. Ty cudi i nove…
Proto jak rikam, zalezi na svedomitosti majitele na dodrzovani intervalu vymeny oleje, na kvalite oleje a hlavne na stylu jizdy.
To je asi tak vse, dalo by se o tom napsat daleko vic ale to by asi pro nezasveceneho nemelo valny smysl…
————————OPEL FOREVER——————–
Dobrý den, opel dával do astry clasik i CNG pohon s kombinací s benzínem. 1.6 16V nemáte někdo zkušenosti s tímto. Jedině originál CNG od opelu a né nějaké přestavby.
Mám 1,6/8V a musím potvrdit, že si nebere ani kapku. Ale: je tak slabý, že předjíždění je prakticky vyloučeno.
vlastním 1,6 16V a můžu potvrdit, že spotřeba oleje je vyšší – jako u všech motorů řady ECOTEC(naopak zase žere méně paliva). Ale zároveň to není nic strašného – přibližně půl litru za čtvrt roku při běžném ježdění. Motor 1,6 16V můžu s klidným svědomím dopručit. Se 74 kW a skvělým podvozkem se z astry sává velice zábavné auto. Ještě bych k recenzi uvedl jeden jeden slabší nedostatek a tím je \“gumová\“ řadící páka a méně přesné řazení- ale to je o zvyku.
Mám astru G s motorem 1,6 8V a najeto přes 160000 km a motor nežere olej jak je popsáno v článku. Jsem nadmíru spokojen a zdravím všechny majitele oplů s tímto motorem.
zdravim chci si pořidit kombika astru g 1.6 55kw ale zda se mi to strašně slabe tak nevim a stale vaham. potřebuju radu zda těch55kw stači na kombi abych taky vyjel kopec nějakej a třeba i semtam někoho předjel
Dobrý den. Potřebuji poradit. Cukání vozidla při prudším sešlápnutím pli. pedálu-i chod motoru.Filtry,svíčky a diagnostika vpořádku. OPEL ASTRA HATCHBAK 1.6 16V r.v.98. děkuji.
Chci si koupit Opla Astru 1.6i v automatu. Mate nekdo zkusenosti s timto autem. Budu rad za jakekoli komentare.