Opel Astra H/Astra Classic III (od 2004)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Astry třetí generace jsou na trhu s ojetými vozy mnohdy nabízeny za zajímavou cenu a v dostatečném množství. Co od nich očekávat a na co dát pozor?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Astry třetí generace jsou na trhu s ojetými vozy mnohdy nabízeny za zajímavou cenu a v dostatečném množství. Co od nich očekávat a na co dát pozor?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Poznámky o drahé výmeně adaptivních tlumičů jsou hezké, ale spíš by mě zajímala konkrétní částka. Bylo by možné ji doplnit?
Asi tak 10 za jeden, takze 40. Řeší se to hodne na opel forech.
Par info o majitela tohto crepu…
Zapalovacia lista
Egr
Korozia
Obity lak
Termostat – stoji 150€!!!!!
Nahodne svietiace komtrolky
A perlicka na zaver
Diagnostika v znackovom servise stoji viac ako 100€!!!!
Takze nizka cena nie je nahoda. Iba neznalec alebo hlupak si kupi opel
To jsou zase slinty.. Diagnostiku Ti dneska udělá kdejaký trochu lepší servis, na to není třeba jezdit do autorizáku. Ojetý diesel si koupí leda dobrodruh, zvlášť když 1,6 16 V a 1,8 103 kw jsou povedené motory. Za jediné výraznější přešlapy tak považuji korozi, náhodně svítící kontrolky a praskající žárovky předních světlometů. Jen aby bylo jasno, ojetý Opel nemám a ani o jeho koupi neuvažuji.
jo, ale ked si zufaly, tak skusis aj ten autorizak.. a tam ti to teda pekne spocitaju…
1,6 16V spolahlivy nie je ani nahodou – dolievanie oleja, vypadok zapalovacej listy, EGR ventilu na prave tomto motore ma presvedcilo o tom, ze Opel uz nikdy nekupim. Hrdza na karoserii je uz uplna pikoska 🙁
ale ak chces – dam ti ho fakt za dobru cenu!
(alebo vymenim na korejca..)
Měl jsem H caravan 1.7cdti a moje zkušenosti jsou pouze pozitivní. Byla z roku 2006 a bez jediné závady se mnou jezdila celých 165 000 km. Korozi neměla žádnou, to autorizák kontroloval při ročních prohlídkách a potvrzoval do servisní knihy…
Tak to jsem opět chytřejší, nechápu proč někdo do benzinu cpe nesmysly jako je EGR ventil, myslel jsem, že ho 1,6 nemá.
Díky nechci. Pokud bych vůbec kdy kupoval Opel, byla by to nová Corsa/Astra, ale i tak zůstanu u Japonců. Jen jsem si myslel, že 1,6 egr nemá, tento nesmysl mají většinou diesely. Ještě napiš, že ten motor má dvouhmotu (jako některé benziny od Fiatu) a je to \“zabité\“ úplně. S tím Korejcem určitě chybu neuděláš, s Japoncem to bude ještě lepší. Jsem majitelem Civicu 7g a nestěžuju si.
Nedavno som svoju Astru H 1.4 (rv 2006) predal, mala najazdene 141000km, dve opravy za celu dobu:
1) snimac tlaku oleja – 8 Eur v autoriz. servise
2) cerpadlo chladiacej kvapaliny – 200 Eur vratane roboty v autoriz. servise.
O hrdzi, korozii, v clanku spominanych potrhanych potahoch ci praskajucich ziarovkach nemoze byt v mojom pripade ani reci. Ono ide asi aj o to ako sa clovek o auto stara. Olej som menil kazdych 15000km, namiesto predpisovych 30000. Benzin tankovany zasadne Shell resp. obcas MOL v madarsku. S autom som jazdil 60% dialnica, 40% Bratislava, ziadne vytacanie studeneho motora ci zurive predbiehanie az do cerveneho pasma na otackomeri. Naozaj som bol s autom velmi velmi spokojny a nastupcom je opat Opel.
Mám zkušenosti s dvěma Astrami H a sice 1.4 16v (66 kw) a 1.6 16v (85 kw – po modernizaci). Nemám ve zvyku nějaké auto obhajovat jen proto, že ho vlastním. O Astře můžu říct, že je to dobře zpracované, bezproblémové, nekomplikované auto, pro někoho s nudným designem (já mám jednoduché věci rád). Kromě běžných provozních věcí jsem nikdy žádný problém neřešil. A rez? Problém to není pokud nekoupíte skládačku svařenou z tří aut. Motoricky bych případnému zájemci doporučil paradoxně spíše tu 1.4, je to takový nezmar a na svůj skromný obsah docela jede. Rozdíl 20 kw oproti 1.6 nepoznáte. Ta sice není špatná, co se spolehlivosti týká, ale jízdní projev nic moc. Motor je celkem líný, spíš víc hučí než jede. Musím říct, že se docela těším až se ho zbavím… Zase další paradox – lépe se mi jelo se starší verzí téhož motoru se 77 kw. Jako ideální bych viděl pro Astru motorizaci 1.8 16 v (103 kw), je všemi velmi chválená co do výkonu i spotřeby.
1.4i je skutocne nezmar, jedna z vyhod je pouzitie retaze namiesto klasickych remenov. Co sa tyka jeho schopnosti \’hybat\‘ autom tak je to take minimum, ktore sa da akceptovat. Ak v aute sedi jeden clovek, tak OK, ak sedia traja a pustia si k tomu klimatizaciu tak z predbiehania sa moze stat vcelku dobrodruzstvo…
Mám Astru H Classic, motor 1.4 66kW, r.v. 2010, už třetím rokem a maximální spokojenost. Auto je i na dnešní poměry velice pěkné, dobře postavené a bytelné. Podvozek je spíš tvrdší(mám 16\“ kola), ale vyhovuje mi to víc, než měkké podvozky. Motor jsem si dobře zajel, takže na 1.4ku celkem jede a opravdu je velice úsporný.
Olej to nebere, švy sedaček také nepraskají, rez se kromě držáku výfuku nikde neobjevuje. Jedinná závada je ta, že mi od novoty nesvítí světlo v kufru, bohužel jsem to tak odkládal, až jsem prošvihl záruku. Takže Astru H můžu vřele doporučit
Autoři a rádoby odborníci z AAA zapomněli na nejznámějšího a největšího nepřítele tohoto vozu a tou je KOROZE plechových dílů, vyskytuje se zde velmi často, jedná se o druh lektrolytické koroze způsobené lajdáckým provedením ochranné zinkové vrstvy už z výroby, začnou se pak dělat bubliny na spodní polvině dveří dále kolem zrcátek a in a pátých dveřích, tyto buliny se zvětšují a pak po čase prasknou.Nejhorší na tom je ,jak se k tomu staví výrobce,i pokud máte pravidelně vyplnovanou servisku,tak vám nic neopraví(i když záruka na korozi je asi 10let), není to totiž prorezivění (díra zkrz na zkrz),to si dovolí opravdu jen OPEL, jiné automobilky se ke korozi staví čelem a vše opravují na vlastní náklady, takže i když např 1.9CDTI (JTD) motory jsou asi nejspolehlivější diesely vůbec, netrpí žádnými vrtochy, tak vše kazí zase koroze.Jinak Astra je hodně slušnej vůz za solidní peníz.
Vidim, ze moje skusenosti s koroziou sa daju vysvetlit.. presne rovnako – praskajuce bubliny – hnije sjj moja astra. Burana nikdy nebola… opel je hnusny sunt\‘ je nacase aby skrachovali
Poznámky o drahé výmeně adaptivních tlumičů jsou hezké, ale spíš by mě zajímala konkrétní částka. Bylo by možné ji doplnit?
Asi tak 10 za jeden, takze 40. Řeší se to hodne na opel forech.
Par info o majitela tohto crepu…
Zapalovacia lista
Egr
Korozia
Obity lak
Termostat – stoji 150€!!!!!
Nahodne svietiace komtrolky
A perlicka na zaver
Diagnostika v znackovom servise stoji viac ako 100€!!!!
Takze nizka cena nie je nahoda. Iba neznalec alebo hlupak si kupi opel
To jsou zase slinty.. Diagnostiku Ti dneska udělá kdejaký trochu lepší servis, na to není třeba jezdit do autorizáku. Ojetý diesel si koupí leda dobrodruh, zvlášť když 1,6 16 V a 1,8 103 kw jsou povedené motory. Za jediné výraznější přešlapy tak považuji korozi, náhodně svítící kontrolky a praskající žárovky předních světlometů. Jen aby bylo jasno, ojetý Opel nemám a ani o jeho koupi neuvažuji.
jo, ale ked si zufaly, tak skusis aj ten autorizak.. a tam ti to teda pekne spocitaju…
1,6 16V spolahlivy nie je ani nahodou – dolievanie oleja, vypadok zapalovacej listy, EGR ventilu na prave tomto motore ma presvedcilo o tom, ze Opel uz nikdy nekupim. Hrdza na karoserii je uz uplna pikoska 🙁
ale ak chces – dam ti ho fakt za dobru cenu!
(alebo vymenim na korejca..)
Měl jsem H caravan 1.7cdti a moje zkušenosti jsou pouze pozitivní. Byla z roku 2006 a bez jediné závady se mnou jezdila celých 165 000 km. Korozi neměla žádnou, to autorizák kontroloval při ročních prohlídkách a potvrzoval do servisní knihy…
Tak to jsem opět chytřejší, nechápu proč někdo do benzinu cpe nesmysly jako je EGR ventil, myslel jsem, že ho 1,6 nemá.
Díky nechci. Pokud bych vůbec kdy kupoval Opel, byla by to nová Corsa/Astra, ale i tak zůstanu u Japonců. Jen jsem si myslel, že 1,6 egr nemá, tento nesmysl mají většinou diesely. Ještě napiš, že ten motor má dvouhmotu (jako některé benziny od Fiatu) a je to „zabité“ úplně. S tím Korejcem určitě chybu neuděláš, s Japoncem to bude ještě lepší. Jsem majitelem Civicu 7g a nestěžuju si.
Nedavno som svoju Astru H 1.4 (rv 2006) predal, mala najazdene 141000km, dve opravy za celu dobu:
1) snimac tlaku oleja – 8 Eur v autoriz. servise
2) cerpadlo chladiacej kvapaliny – 200 Eur vratane roboty v autoriz. servise.
O hrdzi, korozii, v clanku spominanych potrhanych potahoch ci praskajucich ziarovkach nemoze byt v mojom pripade ani reci. Ono ide asi aj o to ako sa clovek o auto stara. Olej som menil kazdych 15000km, namiesto predpisovych 30000. Benzin tankovany zasadne Shell resp. obcas MOL v madarsku. S autom som jazdil 60% dialnica, 40% Bratislava, ziadne vytacanie studeneho motora ci zurive predbiehanie az do cerveneho pasma na otackomeri. Naozaj som bol s autom velmi velmi spokojny a nastupcom je opat Opel.
Mám zkušenosti s dvěma Astrami H a sice 1.4 16v (66 kw) a 1.6 16v (85 kw – po modernizaci). Nemám ve zvyku nějaké auto obhajovat jen proto, že ho vlastním. O Astře můžu říct, že je to dobře zpracované, bezproblémové, nekomplikované auto, pro někoho s nudným designem (já mám jednoduché věci rád). Kromě běžných provozních věcí jsem nikdy žádný problém neřešil. A rez? Problém to není pokud nekoupíte skládačku svařenou z tří aut. Motoricky bych případnému zájemci doporučil paradoxně spíše tu 1.4, je to takový nezmar a na svůj skromný obsah docela jede. Rozdíl 20 kw oproti 1.6 nepoznáte. Ta sice není špatná, co se spolehlivosti týká, ale jízdní projev nic moc. Motor je celkem líný, spíš víc hučí než jede. Musím říct, že se docela těším až se ho zbavím… Zase další paradox – lépe se mi jelo se starší verzí téhož motoru se 77 kw. Jako ideální bych viděl pro Astru motorizaci 1.8 16 v (103 kw), je všemi velmi chválená co do výkonu i spotřeby.
1.4i je skutocne nezmar, jedna z vyhod je pouzitie retaze namiesto klasickych remenov. Co sa tyka jeho schopnosti ‚hybat‘ autom tak je to take minimum, ktore sa da akceptovat. Ak v aute sedi jeden clovek, tak OK, ak sedia traja a pustia si k tomu klimatizaciu tak z predbiehania sa moze stat vcelku dobrodruzstvo…
Mám Astru H Classic, motor 1.4 66kW, r.v. 2010, už třetím rokem a maximální spokojenost. Auto je i na dnešní poměry velice pěkné, dobře postavené a bytelné. Podvozek je spíš tvrdší(mám 16″ kola), ale vyhovuje mi to víc, než měkké podvozky. Motor jsem si dobře zajel, takže na 1.4ku celkem jede a opravdu je velice úsporný.
Olej to nebere, švy sedaček také nepraskají, rez se kromě držáku výfuku nikde neobjevuje. Jedinná závada je ta, že mi od novoty nesvítí světlo v kufru, bohužel jsem to tak odkládal, až jsem prošvihl záruku. Takže Astru H můžu vřele doporučit
Autoři a rádoby odborníci z AAA zapomněli na nejznámějšího a největšího nepřítele tohoto vozu a tou je KOROZE plechových dílů, vyskytuje se zde velmi často, jedná se o druh lektrolytické koroze způsobené lajdáckým provedením ochranné zinkové vrstvy už z výroby, začnou se pak dělat bubliny na spodní polvině dveří dále kolem zrcátek a in a pátých dveřích, tyto buliny se zvětšují a pak po čase prasknou.Nejhorší na tom je ,jak se k tomu staví výrobce,i pokud máte pravidelně vyplnovanou servisku,tak vám nic neopraví(i když záruka na korozi je asi 10let), není to totiž prorezivění (díra zkrz na zkrz),to si dovolí opravdu jen OPEL, jiné automobilky se ke korozi staví čelem a vše opravují na vlastní náklady, takže i když např 1.9CDTI (JTD) motory jsou asi nejspolehlivější diesely vůbec, netrpí žádnými vrtochy, tak vše kazí zase koroze.Jinak Astra je hodně slušnej vůz za solidní peníz.
Vidim, ze moje skusenosti s koroziou sa daju vysvetlit.. presne rovnako – praskajuce bubliny – hnije sjj moja astra. Burana nikdy nebola… opel je hnusny sunt‘ je nacase aby skrachovali
Skvělý vůz, musím ale doporučit i pořádnou kontrolu vozu od odborníků. I tyhle vozy se kradou a stáčí jak na běžícím pásu. My vybírali dlouho a až s odborníky z firmy Kontrola vozu jsme našli ten správný kus. Doporučuji http://www.kontrolavozu.cz
Na trhu Opel Astra pokračuje tradice slavné Kadetty, nedávno se setkala se svou čtvrtou generací a začala bojovat se svými kompaktními konkurenty na trhu. Jeho síla je také dobrým vztahem mezi kupní cenou a kvalitou výroby a vybavení. Uživatelé chválí německou spolehlivost. Ačkoli se vyskytují opomenutí, ale astronaut, i starší generace jsou stále v dobré kondici.
Opel Astra je rozumná německá kompaktní poklop předtím spojená s průměrným jízdním výkonem a snaží se přilákat zákazníky na levné provozní náklady. Třetí generace tohoto modelu je malá revoluce, která má dynamický design a výkonnější motory, ale také vyšší náklady na údržbu.
Opel Astra H se nikdy nepodařilo vážně otřásat nejprodávanějším vozidlem značky VW Golf, co se týče jeho kvality a špatné reputace obou předchůdců
https://mlfree.com/opel-astra-h-2004-2009/