Opel Astra (2004 – 2009)

6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Třetí generace modelu Astra nabídne kvalitní materiály i dobré jízdní vlastnosti. Řešení páček pod volantem, ale zdaleka nesedne každému.

Diskuze

13 komentářů

    Jakub Kopal

    Tak to je hodně dobrej zápor. Nemáte něco lepšího. Já s tímhle systémem jezdil ve Vectře 5 let a nevidím na tom nic špatnýho. Furt se to opakuje všude dokola.

    Michal

    To je zřejmě tím, že jiné značky toto řešení nemají. Nevím proč se rozčilujete, nikdo neřekl, že je to špatné auto. Někomu to prostě nesedí. Je to to samé jako pevný střed volantu u Citroenů. Někomu to vyhovuje, pro někoho je takové řešení důvod si to auto nekoupit. Já sám nevím, musel bych si takové řešení vyzkoušet, pak bych byl moudřejší.

    Adam

    Dobrý den,

    chtěl bych jen vznést jednu otázku. Mám možnost koupit Astru 1.9 CDTi r.v. 2006 110 kW. To auto mě velice láká, ale nikde jsem nenašel, v jakém rozmezí se pohybuje spotřeba u tohoto modelu.

    zigi

    U signumu se pohybuje spotřeba tohoto motoru kolem 6-7l, u Astry to bude míň, odhad 5,5-6,5l

    Jenda

    Ano , pačky pod volantem jsou doopravdy o zvyku, chvili mi to trvalo – jinak se tomu autu neda nic vytknout.

    ivano

    relativně nízký výkon, ale je to CR, turbo bez natáčecích lopatek, dle zkušeností spolehlivý motor, pomalejší akcelerace, ale rozjet se umí, nízká spotřeba léto do 5,0 a v zimě do 6,0l

    veto

    je to vlastne motor od fiatu. spotrebu ma dobru, do 6l by si sa mal zmestit. Kamos ma 88kW 1,9 a slape jej na krk neustale a spotreba 5,5. kultivovanost motora je ovela ovela lepsia ako 1,7cdti.
    zo zavad sa tam vyskytuje jedine elektronika alternatora, bola na to aj zvolavacia akcia, ale repas alternatora nestoji az tak vela, tusim okolo 200eur.
    uz 88kw taha velmi dobre, 110kw neviem, ci uz nebude aj trochu predimenzovane.

    veto

    mne to tiez trochu trvalo, asi tak par pouziti, ale teraz je to uz intuitivne a bez najmensieho problemu

    veto

    rozbehnut sa vie aj 40kW auto, ale realne jazdit v premavke je to ako s fiatom 126p. Takze jedine vytacat motor a to samozrejme neprospeje spotrebe, kedze 1,7 nie su zrovna etalonom v setreni paliva (zeru viac ako vykonejsie 1,9 od fiatu). Ale v spolahlivosti su na tom relativne dobre, az na odchadzajuce piskajuce turba (este som snad nevidel 1,7cdti, ktoremu by nepiskalo turbo) a opotrebenu kulisu radenia, takze packa tam lieta ako na v3ske

    taurus

    Mám twintop 77kw co se týče páčky na blinkry tak ta je fakt ha hovno jelikož se neustále při odbočování vrací do původní polohy, tak že fakt si asi nato málo kdo zvykne a musí se to stále hlídat což si myslím kolikrát ve svižné jízdě a plném provozu docela nehodící .jMyslím že v provozu a hlavně ve městě je to docela zásadní věc jelikož ostatní řidiči musejí ještě pomalu předvídat jestli budete odbočovat nebo ne zbytečnej stres pro všechny okolo a váše nervy s páčkou.

    Jaroslav

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, co by mohlo stát za problémem u Astry H 1.7 CDTI 74Kw r.v 2006, že mi po delších trasách samovolně \“zdechne\“ a 10-20 min nejde nastartovat. Měnil jsem filtry, oleje. Jsou na ni dělané rozvody a ani diagnostika nic neukáže. Předem děkuji

    Delala mi to same sice lančie dedra a bylo to ucpaným odvzušněním nadrže.otevri vicko nadrze a skus to projet

    Tomas

    Aj ja som mal ten problém. Odišlo čerpadlo

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist