Opel Astra (2004 – 2009)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Třetí generace modelu Astra nabídne kvalitní materiály i dobré jízdní vlastnosti. Řešení páček pod volantem, ale zdaleka nesedne každému.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Třetí generace modelu Astra nabídne kvalitní materiály i dobré jízdní vlastnosti. Řešení páček pod volantem, ale zdaleka nesedne každému.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to je hodně dobrej zápor. Nemáte něco lepšího. Já s tímhle systémem jezdil ve Vectře 5 let a nevidím na tom nic špatnýho. Furt se to opakuje všude dokola.
To je zřejmě tím, že jiné značky toto řešení nemají. Nevím proč se rozčilujete, nikdo neřekl, že je to špatné auto. Někomu to prostě nesedí. Je to to samé jako pevný střed volantu u Citroenů. Někomu to vyhovuje, pro někoho je takové řešení důvod si to auto nekoupit. Já sám nevím, musel bych si takové řešení vyzkoušet, pak bych byl moudřejší.
Dobrý den,
chtěl bych jen vznést jednu otázku. Mám možnost koupit Astru 1.9 CDTi r.v. 2006 110 kW. To auto mě velice láká, ale nikde jsem nenašel, v jakém rozmezí se pohybuje spotřeba u tohoto modelu.
U signumu se pohybuje spotřeba tohoto motoru kolem 6-7l, u Astry to bude míň, odhad 5,5-6,5l
Ano , pačky pod volantem jsou doopravdy o zvyku, chvili mi to trvalo – jinak se tomu autu neda nic vytknout.
relativně nízký výkon, ale je to CR, turbo bez natáčecích lopatek, dle zkušeností spolehlivý motor, pomalejší akcelerace, ale rozjet se umí, nízká spotřeba léto do 5,0 a v zimě do 6,0l
je to vlastne motor od fiatu. spotrebu ma dobru, do 6l by si sa mal zmestit. Kamos ma 88kW 1,9 a slape jej na krk neustale a spotreba 5,5. kultivovanost motora je ovela ovela lepsia ako 1,7cdti.
zo zavad sa tam vyskytuje jedine elektronika alternatora, bola na to aj zvolavacia akcia, ale repas alternatora nestoji az tak vela, tusim okolo 200eur.
uz 88kw taha velmi dobre, 110kw neviem, ci uz nebude aj trochu predimenzovane.
mne to tiez trochu trvalo, asi tak par pouziti, ale teraz je to uz intuitivne a bez najmensieho problemu
rozbehnut sa vie aj 40kW auto, ale realne jazdit v premavke je to ako s fiatom 126p. Takze jedine vytacat motor a to samozrejme neprospeje spotrebe, kedze 1,7 nie su zrovna etalonom v setreni paliva (zeru viac ako vykonejsie 1,9 od fiatu). Ale v spolahlivosti su na tom relativne dobre, az na odchadzajuce piskajuce turba (este som snad nevidel 1,7cdti, ktoremu by nepiskalo turbo) a opotrebenu kulisu radenia, takze packa tam lieta ako na v3ske
Mám twintop 77kw co se týče páčky na blinkry tak ta je fakt ha hovno jelikož se neustále při odbočování vrací do původní polohy, tak že fakt si asi nato málo kdo zvykne a musí se to stále hlídat což si myslím kolikrát ve svižné jízdě a plném provozu docela nehodící .jMyslím že v provozu a hlavně ve městě je to docela zásadní věc jelikož ostatní řidiči musejí ještě pomalu předvídat jestli budete odbočovat nebo ne zbytečnej stres pro všechny okolo a váše nervy s páčkou.
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, co by mohlo stát za problémem u Astry H 1.7 CDTI 74Kw r.v 2006, že mi po delších trasách samovolně \“zdechne\“ a 10-20 min nejde nastartovat. Měnil jsem filtry, oleje. Jsou na ni dělané rozvody a ani diagnostika nic neukáže. Předem děkuji
Delala mi to same sice lančie dedra a bylo to ucpaným odvzušněním nadrže.otevri vicko nadrze a skus to projet
Aj ja som mal ten problém. Odišlo čerpadlo