Opel Astra 1.7 CDTI sedan
17 fotografiíOpel Astra
Klasické sedany dneska zase začínají v Evropě frčet. Nebo že by to bylo úplně jinak? No, každopádně ne všem jsou po chuti crossovery a SUV.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
17 fotografiíOpel Astra
Klasické sedany dneska zase začínají v Evropě frčet. Nebo že by to bylo úplně jinak? No, každopádně ne všem jsou po chuti crossovery a SUV.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
z minima maximum. Tohle podle mého Opel vždycky uměl. Líbivý auto na lacinym, ale výborně fungujícím podvozku. (už Géčko bylo výborný na starý torzce, možná nejlepší svý doby v týhle třídě)…jenže třeba ford už byl s Focusem o kus dál.
Motor nedokážu posoudit – nemam zkušenost. Přeju Opelu do budoucna ať se z těch sr.ček vylíže.
Za to, že G-čko bylo dobrý, si to pěkně schytáte, minimálně v palcích dolů. Ale bude to od lidí, co s ním nikdy nejeli…
Astru J kombi má otec,a ten motor byť je hlučnější a jede dobře až nad 1900ot./min jede velice dobře a když se trochu vytočí,tak se dá i ujet odost silnějším autům,škoda trochu vyšší spotřeby pod 6l/100km se dostává těžko,nejlíp se se s tímto motorem jezdí po dálnici,kde ten motor utichne a jede neunávně,díky dlouhé 6temu stupni i v poměrně nízkých otáčkách ve 180km/h to točí zhruba 2900ot/min.Podvozkově je na tom Astra líp než třeba FokusII s kterým mám též zkušenost,akorát řízení je necitlivé a řazení sudých RS. má delší dráhy a je dost tlačítek na palubce,ale rychle se zvykne,jinak dobré auto s pěkným designem a dobrou aerodynamikou,na dálnici je v tom úplné ticho.
Motor má tendenci při rozjezdu zhasnout??To ale děla většina každý dieselů,dokonce i malé přeplňované benzínové motory,zkrátka je potřeba si uvědomit,že to není V8 s kompreserem,zkušenějšímu řidiči to asi při rozjezdu těžko zhasne.
Že existuje Astra sedan jsem zaregistroval na jedné pražské křižovatce, když jsem si ho spletl s elegantním japoncem. O to větší překvapení bylo, že jde o Opel. Astra sedan a hatchback patří k mým kandidátům. Opel Das Auto (původní autor sloganu je Opel!!)
Elegantný Japonec – to je oxymoron?
Maloměšťák se ozval,co má v oblibě evropské kočičí zlato.
Ne, vůbec ne. Některé japonské modely splňují mou představu elegantního i třeba lehce nadčasového automobilu. Příkladem dle mého názoru je vůz Honda Civic sedan 7. generace, CR-V, Toyota Camry, novější Mazdy, fran. Renault Laguna II a III a další. Astra sedan mi tento styl připomíná. Uznávám, že pro jiného jsou to vozy třeba VW koncernu.