Opel Astra 1.4 Turbo Sport
15 fotografiíOpel Astra
Řečí čísel je na tom Astra skutečně dobře. Ale co se stane, když přijdou na řadu subjektivní pocity?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
15 fotografiíOpel Astra
Řečí čísel je na tom Astra skutečně dobře. Ale co se stane, když přijdou na řadu subjektivní pocity?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Máme ujeto přes 2.500 km a naprostá spokojenost. Průměrná spotřeba 7,9 l na 100 km a to v Německu jela i dvoustovkou 🙂
V Česku ale jezdíme o dost pomaleji 😉
No nevím teda já mám toho Golfa a zpřevodovaný je stejně. Motor 1.2 TSI 77kW při 100 km/h točí 2000 ot/min. Takže Astra na tom po dynamické stránce se silnějším motorem určitě hůř nebude a pochybuju, že 1.4 TSI u Golfu má kratší zpřevodování než u slabší motorizace 😉 Je to pěkné auto ta Astra.
Ja mam na Astre 1.4T najazdene uz skoro 10.000 km a nemozem si na sprevodovanie stazovat. 6-ty prevodovy stupen je na udrziavanie rychlosti a nie obiehanie. Ak chcem obehnut davam o 2 stupne dole. Priemerna spotreba je na dlhych tratiach od 7.0 do 7.3 (zavisi od premavky), uz sa mi podarilo aj 6.6. A na dialnici na 6-tke to pri 130 toci 2500 a nema problem ani s kopcami.
Ještě by to chtělo srovnání s Meganem 1.4 TCe, ten je spřevodovaný do otáček a zrychluje suprově i bez neustálého řazení. Na 6 při 90 2500ot, při 130 3500 ot a žere to stejně jako Astra.
Kdo má na dálnici třeba dvě hodiny v kuse poslouchat 3500 ot.? S otáčkami se nesnižuje jen spotřeba ale hlavně hluk. A v 3500 už každý menší motor v menším autě pěkně monotónně vrčí, z čehož po chvíli tak akorát bolí hlava a leze to na nervy. Silnější motor a delší převody jsou rozhodně lepší než slabší motor s kratšími převody – minimálně do osobních aut pro běžné ježdění.
No já mám 1.4 TSI né v golfu, ale v leonu ( leon má motor z A3, takže má o 2 kW navíc proti golfu, ale převodovka asi bude stejná)a potvrzuji tvá slova – na 6-ku při 100 km/h točí malinlo něco přes 2000 ot/min. Jinak astru jsem prohlížel a svezl se, když jsem byl s leonem u Srby na garanci a moc se mi líbila, byla to ale 1,6 benzín turbo.
Jenomže v Meganovi je ticho i v těch otáčkách 😉
Ja mam sice Golfa v tej silnejsej verzii, ale myslim ze to bude rovnake aj v Astre a pri 180 je v nom ticho, pocut iba zvuk od pneumatik. Tieto male motory uz tolko nehucia, alebo su velmy dobre utlmene.
Móc pěkný autíčko a originální design.
Mam v Astre 1.4T odjezdeno nekolik tisik km a nechapu, proc by mela mit lepe nastavenou prevodovku… zato se pozastavuji nad spotrebou, ktera recenzentovi potize evidentne nedelala. V nemecku pri rychlych presunech hrave nad 10l, normalni jizda je min 7 litru. Je spoustu motoru, ktere pomer spotreba/vykon maji zvladnutou lepe… Takze za me – svezeni OK, ale nic extra. Vybral bych si neco jineho…