Opel Ampera (2013)
24 fotografiíOpel Ampera
Tento elektromobil řeší omezený dojezd na baterie po svém – vozí si s sebou vlastní elektrárnu. Ale jak vlastně funguje na našich silnicích?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
24 fotografiíOpel Ampera
Tento elektromobil řeší omezený dojezd na baterie po svém – vozí si s sebou vlastní elektrárnu. Ale jak vlastně funguje na našich silnicích?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chápu liberální přístup Autoweb.cz k diskusím a líbí se mi, ale takovéhle \“reklamy\“ by snad administrator mohl mazat i na Autowebu…
Zajímavý článek, pěkně a věcně napsaný, jen mě napadá otázka: Jde ty informace o tom, jak a kam kolik které energie teče, atp. prostě vypnout, nebo si zapnout navigaci nebo tak něco? Zkrátka, aby to řidiče nerušilo a připadal si jako v \“normálním\“ autě?
Ano, to samozřejmě můžete. Přístrojový panel je sice stále dost futuristický, ale čitelný. A centrální panel je nastavitelný, takže ho můžete použít jako navigaci, rádio anebo ho úplně vypnout. Toky energií jsou jen jednou z mnoha dostupných funkcí zobrazení.
… a to se vyplatí 🙂 Jo oproti benzínu, oproti LPG to bude tak asi 300let …
Mám praktickou zkušenost s Amperou. Zatím jsem ujel 6 tis km. Zatím auto hodnotím kladně.
Tak Ampera rozhodne prukopnikem dopravy neni, ale spis slepa vyvojova vetev.
Nebyl by vubec problem postavit lehke ovladatelne tiche a ekologicke auto, ale to by nesmelo vozit drahe, tezke a ekologicky zavadne baterie.
mame tu siroke pole vyberu, jde spalovat CNG a prohnat to poradnymi katalyzatory, bude to ekologictejsi nez ampera s tim jejim 1.4 benzinem.
muzeme jezdit na elektrinu z palivovych clanku a z vodiku, ktery se da lepe distribuovat a hlavne tankovat nez elektrina do baterii
no a v neposledni rade se muzeme uplne vyprdnout na automobilovou individualni dopravu a muzeme vsude zavest rychlovlaky a mestske specialy a skutry, az nam populace zhoustne jako treba v Japonsku.
no a k te cene.. 1 040 000 je cena do pohody, protoze vyrobne tohle auto stoji mnohem vic pri tech par vyrobenych kusech to bude atakovat
2 000 000.
autor s tim jel parkrat a hned se mu podelala nabijecka. jak priznacne….
závadné jsou pouze názory některých diskutujících