Ojeté hatchbacky: Mazda 3, Mégane, VW Golf

32 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Přibližně stejně staré vozy s podobným kilometrovým proběhem a čtrnáctistovkou pod kapotou. Cenami se ale liší. Vyhraje Renault, Mazda nebo Volkswagen?

Diskuze

13 komentářů

    Lukáš K.

    Když můžu mít v ceně kolem 120 až 150 tisíc Kč zachovalý hatchback z autobazaru (a při podrobějším hledání by redaktor zřejmě našel v Aaa ještě lepší kousky), tak potom vůbec nechápu lidi, kteří si za neuvěřitelných 250 tisíc Kč kupují novou Fabii, která hůř vypadá i jezdí a je v ní míň místa 🙁

    Karel

    To je v pořádku, že to nechápeš. Někdo zase nechápe, jak si může někdo koupit ojetý, skoro 7 let starý hatchback. Proto je nabídka tak pestrá a každý je uspokojen. Pa.

    Kuba L.

    Nechápu ty, co stále chodí pro automobil do bazaru. Cenový rozdíl mezi menším novým a větším ojetým je minimální. Stačí větší oprava a ceny se srovnávají;) Do nového není třeba v tomto směru několik let nijak zvlášť investovat.
    Raději bych nové než nějakou \“garážovanou zbořeninu po důchodci z Říše\“.
    A když už chcete ojeté, doporučoval bych lovit jinde než v AAA. I v mé soc. síti se se našel hejl. A podle toho co vyprávěl, je jejich špatná pověst zasloužená.

    Záleží na konkrétním kusu, třeba u dražších a větších aut se asi vyplatí koupit zachovalou ojetinu, ale při současné ceně nových aut bych při koupi nižší střední váhal, jestli raději nekoupit nové auto. Příkladem teď může být Octavia Tour Trumf, kdy s příplatkem za paket Trumf Plus mám za ceníkových cca 265 tisíc úplně nové auto s dostačující výbavou a po nějaké slevě snad i za 240 tisíc a to už není tak velký rozdíl oproti zde testovaným ojetinám, které můžou rozdíl v ceně smazat potřebou investic do oprav.

    Pham

    Co je k nepochopení na tom, že se kupujou auta v bazaru ? Je sice pravda že nova fabia stoji 200 tis, ale za 200 tis dostanu třeba v Auto ESA slusny Mondeo, tedy auto o třídu výš. Porovnej bezpečnostní a komfortní víbavu a volba je jasna. Navíc premýšlej proč se nový auta porad zlevnujou. Lidi nechteji predrazeny holatka se dvouma airbegama a radsi kupujou kvalitni ojetiny. Holt jeste nejsme na urovni Nemecka a ojetiny se proste u nas budou porad masove kupovat

    Když už, tak Mondeo je o 2 třídy výš než Fabia. Je třeba si uvědomit, že každý nepotřebuje za co nejméně co nějvětší auto. Třeba žena, která jezdí jen po městě by z Mondea asi radost neměla.

    Kája

    Tak zrovna pro ženu do města bych nový auto určitě nekupoval :-)a radši bych zašel do áček pro ojetinu, kde bych už nemusel řešit každej škrábanec. A z tohohle testu bych jí osobně vybral Renaulta, protože nejíp vypadá a taky ho nikdo neukradne před obchoďákem 🙂

    Lukáš

    Dobrý den,

    jen by mě pořád zajímalo, proč se ve Vašich testech neobjevuje Seat Leon. Ale ne ve verzi FR, ale v klasice (1,9 tdi, 1,4) ve srovnání s konkurenčními modely. Nezlobte se na mě, ale Vaše testy jsou pořád o stejných značkách a modelech. Co takhle přiblížit čtenářům pomocí testů i jiné značky jako třeba Seatíka v Leonu? Váše webovky se mi líbí, až na ty testy, ty jsou pořád stejné.. Váš vděčný čtenář, Lukáš

    S tou ženou a autem do města to bylo myšleno jen jako příklad, abys pochopil, že kdo chce malé auto, třeba jako je Fabie, nebude uvažovat o Mondeu i když by jej ojetina vyšla stejně draho.

    Tom

    taky mi to vadí, mě zas chybí častěji japonci. Dnes testovaná 3ka je vyjímkou. Najít test Accorda, Avensise nebo Mazdy 6 je hledání jehly v kupce sena. Ale najít test Octavie nebo Focusu, Passata atd. to se opakuje pořád…

    Martin

    Takový namět k zamyšlení… Nebylo by lepší porovnávat modely obecně místo konkrétních kusů? Abych po přečtení článku věděl obecně něco o tom modelu, slabí místa, porovnání s konkurencí. Takhle se dovim jedno číslo z TUV a že kdyby jste měli lepší kus tak mohlo bejt všechno jinak.

    Lovap

    Pán redaktor asi šiel v nejakom divnom Megane, keď spomína tvrdé plasty 🙂
    Mám Megane II Grandtour a jediné tvrdé plasty sú pod volantom, na rovnakom mieste u spolujazdca a na stredovom panely (kde sú ovládače rádia, klímy a pod), kde sa tiahnu až pod čelné sklo. ostatné časti – t. j. v podstate celá palubovka v dosahu je z mäkčeného plastu. Vrátane obloženia stredového panelu zo smeru vodičových a spolujazdcových nôh.
    Autor kecá … 🙂

    Rojack

    Rozdíl mezi menším novým a větším ojetým. Prostě proto, že já třeba nechci nové pidiauto, navíc špatně vybavené. Lepší je větší, bezpečnější, dobře vybavená ojetina.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist