Ojetá MPV: Grand Picasso, Voyager, Peugeot 807
36 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
V bazaru jsme si vyhlédli tři čtyřletá MPV v ceně do 250 000 Kč. Které velkoprostorové rodinné přibližovadlo se ukáže být tou nejlepší volbou?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
36 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
V bazaru jsme si vyhlédli tři čtyřletá MPV v ceně do 250 000 Kč. Které velkoprostorové rodinné přibližovadlo se ukáže být tou nejlepší volbou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zde skutečně není z čeho vybírat, za tyto peníze se dá koupit koupit Volkswagen Touran, či Focus C-MAX a oba budou nesrovnatelně lepší volbou. Naprostý propadák je Voyager, který je nejen nespolehlivý, ale i nebezpečný.
Vozit mé nejdražší v něčem, co má v podstatě jen jednu hvězdu NCAP, to by mi po těle opravdu dobře nebylo, navíc za cenu, která je skutečně mimo, když uvážím, že za cca. 270t/Kč je možné koupit si NOVOU ix2O, byť v základu, ale co se týká bezpečnostní výbavy, 8x airbag, aktivní opěrky hlavy vpředu a také 5 hvězdičkový NCAP.
Navíc, co se spolehlivosti týká, budou na tom všechny 3 alternativy výrazně lépe než testované vozy. Ano, jedná se o prostorově menší auta, ale kdo často plně využívá sedmimístnou konfiguraci?
Pan Žák by mohl napsat co by vybral, docela bych si nechal poradit. Touran a C-max jsou jiná kategorie.
To také ve své reakci nepopírám.
C-MAX je dobrej výběr měl by ale stejnej motor jako citroen nebo peugeot protože pro FORD je dodává PSA. Co se týká té spolehlivosti tak TOURAN 2.0TDI a budete každý měsíc aspon jednou v servisu supr motor.
U Touranu bych volil 1.9 TDI PD, což zrovna není motor, který by vynikal kultivovaností, ale při správném zacházení vydržel dost. 2.0 TDI není moc dobrá volba, tato motorizace ráda praská pod hlavou, vím, že není dobrá. možná vás to překvapí, ale vážně bych uvažoval o benzinu a automatu, diesel by rozhodně nebyl podmínkou.
Taky souhlasím s těchto tří aut bych si určitě nebral a už vubec né za ty prachy.Všeobecně platí že francouzká auta jsou ojetá velmi ryziková koupě kor s turbodieselem.
Dobrou volbou z těch menších je Ford-c max vyborný spolehlivý vůz motor 1.6tdci 80kw není špatný má ho sestra navíc může být i s motorem 1.8tdci 85kw což je fordův motor a broblémi s ním nejsou měl jsem ho ve focusu jen se pomale zahříva takže se nehodí na krátký pojezdy.Nejvíce budou spolehlivé benzínové motory hlavně u fordu bych volil třeba 1.8 16v duratec 88kw.U WV touran bych když už naftu tak 1.9TDi PD 77kw je sice slabší než 2.0TDi ale hlavně mnohem spolehlivější 2.0Tdi bych se vyhnul obloukem.Zkrátka ať už malím MPV dominuje Wv Touran a Ford C-max a těm velkým taky Wv Sharan a Ford S-max.Francouzům bych se vyhnul kor ojetým.
za překlepy se omlouvám
Souhlasím když MPV tak Ford nebo WV
pan je znalce WV !!!!!!!!!!!!!!
Cele je to nejak zamotane. Jezdim s Fiat Ulysse (P807), neda se to srovnavat s \“malymi\“, velka MPV maji uplne jiny komfort – treba muzete nastoupit cela rodina kufrem, staci sehnout hlavu, nechat rozlozeny kocar nebo vlozit bicykl. Proc by turbodiesel v P807 identicky s Fordy a Volvo mel byt mene spolehlivy nez koncern VW, to je trochu divne. Stejne ostatni casti auta, vyrobcu komponent a hlavne motoru je jen nekolik na svete. Rozdil mezi ceskymi ojetinami tipuji spise na to, jak velkou havarii auta pred importem prodelalo 🙂
Pokud chcete vozit 5 lidí opravdu v komfortu a prostoru, nezbyde vám, než kývnout na 807 a jeho sourozence, v Touranu nebo Zafiře se můžete sice mačkat, ale to je lepší v posteli. A nevím, proč pořád chcete ojetý turbodiesel. Ať německý či francouzský, stejně vás nakonec sežere. Máme benzínovou 807 a jezdí za 6.5 mimo obce a 8 ve městě. Pokud ovšem potřebujete trhat asfalt, kupte si bagr. A nezmiňujte mi tu jako rodinný vůz nějaké iX 20 cosi…
Konečně rozumná řeč. Proč se lidi ženou za německou \“kvalitou\“ za co nejnižší cenu? To si pak koupí auto buď kradené (měli jsme A6), poskládané po totálce (kamarádova Zafira), nebo totálně sjeté se 100000 tacho. Připusťe si, že i Francouz nebo Ital může jezdit 15 či 20 let, pokud měníte olej a rozvody. Ať žije 807 (Ulysse=Odyseus-ten taky cestoval 20 let)!
Já teď koupil C4 Pacasso 2,0 benzín s továrně zabudovaným LPG tak jsem zvědav.Nicméně svezení je bomba!
Máme 2,8CRD téměř rok, najeto asi 17000km (celkem 157000) Fakt je ten, že pokud jezdíte v 6 nebo 7 lidech standardně, tak ostatní MPV jsou prostě malá. Voyager je kategorie mezi \“vyšším kombíkem\“ Sharanem a Multivanem. Jezdíme většinou v 6 a v autě se dá prostě \“bydlet\“ ideální zvláště na delší vzdálenosti.
Navíc velká přednost, když nastupujete do 3. řady, není třeba vexlovat se sedačkama, stačí projít mezi sedačkami 2. řady. Když vyndáte prostřední řadu, bez problémů se tam na štorc vyspí 3 děti…Spotřebu máme kolem 7,5-9,5 l. Navíc ty crash testy.. v Americe mají kapku jinou metodiku a to je hlavní důvod, proč v Evropě vychází hůře. Třeba boční náraz vychází u Voyagera takřka bezkonkurenčně. Zatím jsme spokojeni, tak uvidíme. Pokud by začal zlobit, půjde z domu 🙂
Ten kdo tady hájí fordy a obvzlášt c max 1.8tdci at si nasere na ruce!!!!!
Už dávno není pravda že francouz je sráč.Já mám 807 2.0 hdi 79 kw najeto 190 000 km a zatím bez problémů,pokud se staráš tak jak se má, nemusíš se bát.Pokud za volantem sedí pako tak bude sráč každé auto,holt nafta potřebuje větší péči.