Ojetá mini: Fiat Panda, Hyundai i10, Chevrolet Spark
25 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tentokrát jsme při výběru ojetin pro srovnávací test zabrousili mezi nejmenší vozy. Do oka nám padly tři mladší zachovalé automobily.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
25 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tentokrát jsme při výběru ojetin pro srovnávací test zabrousili mezi nejmenší vozy. Do oka nám padly tři mladší zachovalé automobily.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímavé – v roce 2008 píšete, že Panda je velmi spolehlivá – viz http://www.autoweb.cz/fiat-panda-11927/ a dnes se dočtu, že je vysoce poruchová…
Důvod proč byla dřív označována jako spolehlivá a ted už příliš ne je v její technice. Je to jednoduché auto, které moc netrpí na nenadálé poruchy a ze začátku funguje skvěle. Ale z dlouhodobého hlediska není tato technika příliš odolná. Je to třeba vidět na testu AUTOBILD na 100 tis. km. V testu byla Panda spolehlivá a obsadila čelní příčky, ale při rozborce bylo zjištěno velké opotřebení.
K testu Autobildu na 100tkm: při rozborce byla zjištěna značná koroze výfuku a olejové vany a dále tekoucí zadní tlumiče. Motor rozhodně opotřebený nebyl – dle testu by zvládl i přes lehké opotřebení pístů ještě spoustu kilometrů, karoserie bez koroze, dobře ošetřená. Myslím že na Fiat dobrý výsledek a rozhodně nejde mluvit o velkém opotřebení.
Dobrý den, já mám onen odsuzovaný Chevrolet Spark. A kupodivu jsem s ním spokojen. Nikomu můj názor nevnucuji, ale mně to autíčko bohatě stačí. Malý motor mne neláká k riskování, stejně v obci nemohu rychleji než 50, na silnici 90 a dálnice v Jihočeském kraji je velice vzácná bylinka. A že úzká karoserie není žádná výhra? Alespoň mám ke spolujezdkyni blíže (prima je „erotická“ pětka. A na manévry např. v přeplněném parkovišti to naopak výhra je. Jsem za toto autíčko rád.