Ojetá auta: Zákazníci jsou věrní značce, palivu i karoserii

Tomu se říká věrnost. A nebo konzervativnost. Každopádně zákazníci a kupující ojetých aut jen velmi neradi mění své návyky.

Statistika mluví jasně a říká, že zákazníci kupující ojeté vozy jsou věrní typu paliva, druhu karoserie a značce. A že o něco méně pravděpodobně si koupí stejnou barvu auta. Řídí-li se řídí při nákupu barvou auta, tak opakovaně kupují … modrou.

Zajímá vás, o jaké značky je u nás největší zájem? Není těžké uhádnout. Ze značek se typicky vrací pro Škody, Fordy a Renaulty. To všechno vyplývá to z analýzy autobazaru AAA Auto, v rámci analýz za posledních pět let.

Zajímavý je pohled na konkrétní čísla. Zákazníci se nejčastěji vrací pro Škody a jde o 55,1 %, Fordy a 27,9 % a Renaulty 25,4 %. Top 5 uzavírají značky Toyota s 20,4 % a Citroen s 20,3 %.

Pojďme teď na ty barvy. Modrá je jasná, to už víme, a jde o 28,1 %. Pak jsou zákazníci věrní také barvě červené v 22,9 % a „nádherné“ šedé, co že je 22,3 %. Sedan nebo kombi? Ani jedno, pokud jde o karoserii, tak prodejům vévodí hatchback a to nadpoloviční většinou, přesně jde o 53,5 %.

Nafta vede co do oblíbenosti paliva, ale řidiči, kteří jezdí s benzínovým autem, při opakovaném nákupu většinou (ze tří čtvrtin) opět nesáhnou po naftovém motoru.

Autoweb.cz, zdroj: AAA Auto

30.1.2013 5:25

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist