Oficiálně: Citroën C5 kombi a sedan
10 fotografiíCitroën
Po ranním úniku informací přicházejí konečně i oficiální obrázky
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
10 fotografiíCitroën
Po ranním úniku informací přicházejí konečně i oficiální obrázky
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
"Podvozek je založený na architektuře většího modelu C6". To znamená že vychází z minulé C5 :o)
Ano a kola mají tvar, který vychází ze středověkých trakařů, potažmo z pravěkých předchůdců povozů.
Jde o doladění. Jel jsem v současné C5 i v C6 a je to docela rozdíl…
Podvozek C6 vychází z prodloužené platformy vycházející z Peugeotu 407, vyjede na něm i nová 608.
kola jsou snad nejhezčí, co jsem kdy viděl…
Konečně už to vypadá jako auto…
Po C4 a C6 dalsie auto ktore sa na ulici nestrati.Skutocne pekné! Rozmermi sa to uz nebezpecne blizi vyssej strednej triede no a ak bude s odhlucnenim interieru superit s Lexusom… .
Volant sice moze byt s pevnym stredom druhej generácie, ale vyzera trosku ako z autobusu a uz pocujem tie staznosti na malicke tlacidla na stredovej konzole zoskupene prilis pri sebe. Hmm, uz viem preco ten volant – niekde museli tie ovladacie tlacidla rozmiestnit aj v sulade s ergonomiou.
Otazka na Honzu – co robi to konkávne okno s aerodynamikou vozidla? Je C6 nejak smiesne zaspinena ked prsí? :-)))