Odboráři z VW chtějí řešit neshody s Porsche u soudu
Volkswagen
Nelíbí se jim, jak Porsche zesiluje svůj vliv na vedení koncernu.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Volkswagen
Nelíbí se jim, jak Porsche zesiluje svůj vliv na vedení koncernu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A o změnách v podniku by se mělo hlasovat, ne? Zaměstnanců je přece víc než majitelů firmy.
Kdo se v současný době v Záp. a Střední Evropě
angažuje v odborech, zaslouží jen pohrdání.
Nevim jak to funguje u VW, ale běžně zdaleka ne všichni zaměstnanci jsou v odborech, respektive v rámci jednoho podniku je třeba i několik odborovejch svazů, který jsou mezi sebou rozhádaný. Navíc odborový předáci si dělaj ze svejch funkcí šílenej bysnys, zrovna konkrétně u VW byla nedávno nějaká korupční aféra – odboráři si platili prostitutky a drahý dovolený na Ibize nebo tam někde… Jediný na co se zmůžou je stávkovat kvůli nižšim mzdám takovej je můj pohled nezůčastněnýho pozorovatele