Octavia všem ukázala záda, vyrovná se jí jenom šest vozů na světě
48 fotografiíŠkoda Octavia
Předsednictvo jury Car of the Year (COTY) zveřejnilo sedm finalistů pro souboj o titul Vůz roku 2021.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
48 fotografiíŠkoda Octavia
Předsednictvo jury Car of the Year (COTY) zveřejnilo sedm finalistů pro souboj o titul Vůz roku 2021.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdo tomu věří ať tam běží…………………..
Autor článku musel vypít aspoň 2 litry vína…..Škodovky už nechtějí ani firmy do svývh flotil a raději kupují Hyundai! Já přešel na Hondu Accord a jsem nadšený. Za 10 let žádná porucha,pouze plánovaná výměna oleje popř. brzdových destiček. Rozvody řetězem…….
Zlepšil se desing. Jen by mne zajímalo, proč nejsou zapracovány po VW do boční línie (hrany).
Samozřejmě jsem zapoměl „kliky“…
No potěš pámbu…
To myslíš tu hnusnou zadní část Octávky , Je tak vykousaná jako ohryzek. Děsný
To je pelmel… Jablka, hrušky, švestky, všechno v jednom pytli. A že by toto byla ta nejlepší auta?
Tak určitě, ta tkvz, Jury měla štěstí, nejaké to vínečko a slivovička sa popila a aj klobásky byly, tož co tam tých čehůnů nedat, že? Stejně je to přerostlý Golf, tož němčúři sa moc zlobit nebudů. Krásná pohádka.:)
Tak jak ukazuji zada i BMWerglum a jine navonene nemecke bide s CX9, Miskoui PHEV a tento rok snad i s TEchnicky SLAbsim X.
Nemůžu si pomoct, ale mě se víc líbí trojková Octavie. Přední maska čtyřkové Octavie mi připomíná masku korejské KIA.
🙂 tohle mě fakt pobavilo. S tímto autem jezdím a je to nejhorší octavia, kterou jsem kdy měl a to jsem jezdil všechny! Toto auto mám jako služební a je to předražená navoněná bída, snaží se to dostat o level výš, ale to auto tam nepatří. Karosérie krása, tleskám – to auto se v tomto směru opravdu nad míru povedlo. V interiéru na oko dobrý, uživatelsky peklo. Na zadní sedačce je reálně méně místa oproti předchozí generaci, výdechy středových větráku na kolena a ruku (řadící páka) je peklo, infotainment tragédie – seká se to, přehrání hudby s flashdisku – trest!, klima na obrazovce která se často sama vypíná, hloupá světla na tlačítka, kterých se občas dotkne koleno při vystupování. Trvale zapnutí asistenti jízdního pruhu atd za to bych nejraději škodu žaloval – to je peklo!!! Furt to něco hlásí – pípá , sahá do řízení a přitom se vůbec nic neděje! Tohle auto potřebovalo ještě půl roku vývoj a testování řidiči a mohlo to být povedené vozidlo. Jinak cenovka šla mezigeneračně o dost nahoru a škoda slevami tlačí scalu, takže proto firmy přechází s fleetem na scaly (peníze)!!! Na druhou stranu pro firmy scala jako služební vozidlo není již benefit pro zaměstnance, protože to auto je malé pro rodinu a platit daň z něčeho co následně nevyužijete a potřebujete druhé auto zaměstnance šťastného neudělá.
vidím hnus škodovku a zas bleju
Člověk si časem zvykne na všechno,ale proboha co tam dělá ten Fiat? To snad nemůžou myslet vážně.
Celý článek je zavádějící! Tipy aut nejsou rozdělené a odbornost autora je nulová! Škodovka je předražený hnus jak už tu komentáře psali, zadní část je opravdu hrozná, motorizace strašná, design katastrofální!
Kdo komu ukázal záda, jako Škodovka těm 6 ostatním? No je to jen jeden vůz ze sedmi a to klidně může být i poslední. JInak jaké vyrovnání se se 6 vozy na světě? Je to anketa pro Evropu a né pro celý svět. Bože redaktoři přemýšlejte trochu, než něco vypustíte na web.
99 % z Vás co kritizujete si na to auto nikdy nevydelate, nemate ani na ojety natoz novy… ja audi a6 , spokojenej a manzelka novou oktavku a taky spokojena … komentujou jen socky co nemaj ani na dacii .. mejte se hezky a min zavisti pa
A tuhle HOVADINU vymyslel Franta Mentál : – D
Zbožštění jednoho Boleslavského vehiklu právě dosáhlo vrcholu. K cenám škodovek jen jedno: Za cenu Kodiaqu jsem před měsícem koupil Mercedes GLB v téměř totožné výbavě.
Pane Michal,podle vás jsou všichni socky ale to musí být vaše manželka asi taky když má Octávku.
Nevím jaká je poslední Octa ale rozdíl mezi II a III je velký.Měl jsem obě a II mě přišla lepší zpracováním,materiály a výdrží. U III mě přišly dveře nějak plechový zvukem,centrál hlasitý jak u Fiatu před 20 roky,středový tunel katastrofa o který si otlačíte holeň,podvozek hlučnešjší a celkově mi přijde III tvrdší. Ani si netroufám říct jak vypadá pak poslední model pokud jdou stejnou cestou