octavia-a-rapid-u-prodejcu-hyundai-co-na-to-rika-skoda.jpg

Octavia a Rapid u prodejců Hyundai. Co na to říká Škoda?

Škoda Rapid

Tohle musíte vidět. Mladoboleslavská automobilka reaguje na situaci ohledně svých modelů u prodejců korejské konkurence!

Diskuze

22 komentářů

    KingDa

    No, já nepreferuju ani jednu značku, jsem spíš na japonce, ale co i vadí je, že se Hyundai prezentuje jako že vyrábí česká auta. A v reklamách říká, že mi změní život nebo tak něco… Já od automobilky nečekám vysokou filozofii, ale jen auta.

    Paya

    S tímhle rákosníci hodně ujeli 😀 Jak můžou srovnávat Hyundai se Škodovkou? Hyundaie si může člověk vážit pouze proto, že lidem v Moravskoslezském kraji, který je postižen velkou nezaměstnaností, dává ve svém „koncentráku“ práci.

    evžen

    Bohužel, nechodím nakupovat ani k jedněm. Tak bezpracně jsem ke svým penězům zase nepřišel, abych je utrácel za předraženou navoněnou bídu 🙂

    xps

    Po prostudování té zprávy jsem nenašel jediný okamžik, který by byl vtipný nebo trefný. Škodovka je drahá, vnitřnosti jsou vyvinuté v Německu, je montovaná v ČR a design udělal Slovák. Poslední „echt Tschechische Skóda“ byl Favorit. Hyundai je úplně stejně drahý, vnitřnosti vyvinuté ve stejném Německu, je montovaný v ČR a design udělal Němec. A tak zatímco Hyundai se nebojí srovnání své popelnice s jinou popelnicí, Škoda se nebojí vzít do držky dělníky montující německé auto. Nicméně přeju všem šťastným majitelům obou těchto značek mnoho šťastných kilometrů ujetých při cestách do a ze servisu!

    Patt

    No, v redakci na škodovkách nacházeli vždy ty „správné“ věci a přehlíželi to co se do krámu nehodilo. Např. TSI 63kw je živý a kultivovaný motor, dokonce i v octavii, že má nějaké mouchy, ha-ha, to člověk zjistí jen v diskusích. Nebo úžasná škrabka ve víku nádrže, skusili s tou „platební kartou“ dostat z okna led? Asi ne, v autě mám škrabku na obě ruce a někdy mám co dělat. Takže i v tiskovém prohlášení od škody našli to co tam vlastně nikdy nebylo…

    T.

    Skutečne trefné (kdo nepochopil, je to ironická poznámka). Ono je to se Škodvkou úplně stejné.

    T.

    Opět se ukázala nabubřelost a neutuchající arogance Škody auto. Srovnávat se s výrobci v Německu? A které výrobce jste měl na mysli, pane Pelc? Snad jedině své bratry z VW. Ubohost, která se v Mlado Boleslavi vyrábí, kterou tady za nereální peníze chcete prodávat a která nesahá ani po kotníky renomované produkci z Bundes Republik Deutschlad, je k smíchu a slušelo by se kolikrát naplivat lidem z Schade Junge Boleslav Werke do obličeje. Kvalitní vůz Škoda Octavia s 1,2 TSI? Musel jsem se smát, když jsem s tím jel na projížďku a hledal dynamiku, která tam nebyla. Zato cenovka, ta byla dynamická. Tedy mohla by být pro nejeden trávící trakt potenciálního kupce. Ale jak se říká, každá věc má svého kupce. Možná je to neskutečné, ale je to tak. Nemyslím si, že by Škoda byla zásadně lepší než vozy jmenované značky z Koreje. Spíše naopak, měla by se také něco přiučit. Nejednou se stane, že žák překoná učitele, za kterého se tu Škoda považuje.
    A ještě bych si dovolil s vaším svolením dovětek. Pokud se bude v budoucnu někdo usmívat, Škodovka to nebude, jelikož spí na vavřínech a ničím zásadně novým za poslední čas nepřišla, tedy přejdu-li nesmyslné škrabky ve víčku nádrže a nebo nějaké háčky na síťky v zavazadlovém prostoru.

    Tomek

    stejné ? Copak se Hyundai vyvíjí tak jako nemalé procento škody v ČR ?

    Majitelem naší firmy je švéd, který ničím nepřispívá, vše dělají češi v čr na základě naší české zkušenosti…. naše práce je prací českých profíků, bez ohledu na to, kam tečou prachy.

    Wikidy

    V reakci toho joudy ze Šáde jsem jsem četlo neco o „výhodnosti nabídky vozů Škoda“. Panáček jaksi zapomněl, že hjondé jde hlavně o to ukázat, jaká je Šáde předražený sráč… Nechci nějak adorovat korejké výrobce, ale za stejné prachy dostanete o Hjondé/Kija lepší výbavu, kvalita zpracování bude +/- stejná… pro srovnání jsem si nakonfiguroval základní fabii a základní i20 (kvůli porovnání stejné modelové třídy)… hjondé má nižší cenovku o 30k, jeden válec navíc, 4 pytle navíc, palubní počítač navíc, centrál navíc, nějaká ta záruka navíc… Pro člověka, který jezdí z bodu A do bodu B (práce, nákupy, děcka a sem tam někam za babičkou)… A nemluvte tady o nějaké hodnotě a kvalitě a bla bla bla, dneska jsou to všechno plechovky a sráče jeden jako druhej….

    T.

    Asi bych se neschovával za výsledky práce zdejších. Ono kdyby Škodovku nevzal koncern, tak by se možná dnes ještě potácela kolem něčeho na úrovni motoru MPI (byť na svou dobu nebyl špatný) a možná by se rodila nyní první řada Fabie. Ruku na srdce, prachy odsud vždy potečou jinam, protože si neumíme vládnout a potřebujeme někoho, kdo by to zroganizoval. Do Švédů konkrétně bych se moc nepouštěl, dali život technologiím a vozům (bavme se o vozech, když jsme na webu o autech), které tu dodnes hodně lidí obdivuje a ti kdo ne, tak tomu do hloubky nerozumí (klasičtí konzumenti).
    Dnes se v ČR vyrábí auta pro konzumní spotřebu, kvalitou průměrná, technologicky nevyčnívají a do prémie (ač si to myslí) mají daleko. Ovšem, stačí to a kdo je nespokojen, nechť si jde pro lepší, je z čeho vybírat.

    T.

    To máte pravdu, jsem rád za každého, kdo nestrčí hlavu do písku ale hledá a porovnává korektní informace. Pokud porovnáváme Korejce a Škodu, tak je ten konečný verdikt taky pravdivý. Více takový odvážlivců, nebojme se škodovkářů!

    Tomek

    to je věčné tažení na škodovkáře …
    Bylo by docela zajímavé vidět vaší IP … třeba z nošovic ?
    Před nějakým rokem jsem vybíral auto a prolézal jsem i korejské H. a K. … velice se mi líbili, než jsem si je začal osahávat … některé prvky mi přišli docela slušně lagricové. Pak přišli nové a lepší verze …. cenově ale dost poskočili a když si člověk sečte i servisní náklady atd. tak to zase až takový zázrak není. A podle některých zdrojů zůstala výrobní technologie v nošovicích stejná, takže rozdíl bude asi spíš v materiálech, než ve kvalitě …

    Wikidy

    Nepracuji v žádné automobilce, jsem prodejcem ojetých vozů v zavedeném autobazaru na Vysočině. Tudíž mám k dispozici každodenní srovnání značek, materiálů, stavu vozidel po určitých kilometrech. O jakých servisních nákladech mluvíte? To jako ve škodovce vám udělají garančku zadarmo? Rozdíl je však v tom, že pokuď vám odejde DSG převodovka po dva a půl roce a 70.000 km (případ našeho dvorního lakýry – VW Caddy 1.9 TDi 77 kW DSG), tak vás koncern pošle do prdele ale u H/K máte záruku, jediné, co musíte splnit, dojít si na garanční prohlídku jednou za rok, Servis se musí platit na každém voze, rozdíl je hlavně v pořizovací ceně a v tom, na co máte záruku a na jak dlouho a tady bohužel pro koncern korejci bodují…

    T.

    Večné tažení na Škodovkáře? Kdyby nebylo proti čemu brojit, asi by takové tažení bylo jen těžko možné. Materiály, drahý pane, zkusil jste se třeba novou Fabii, základní model s nejslabším dieselm, cca 350 000 (nevím jistě nynější ceníkové ceny), to je k uzoufání. Co je na tom kvalitní? Takový interiér je shodná se předkem Škoda 105, tvrdý plast, kam se člověk podívá, nesmyslný prostor pro radio dráždící koleno, řadící páka, tvar a umístění, s tím se nedá skoro jezdít a třešní na dortu je volant z pevné gumy, no něco naprosto odporněné, do sloda a písmene anachronizmus nejhrubšího zrna. A tohle chcete hájit?

    T.

    Abych nezůstal dlužen odpověď.Nejsem prodejcem ani zaměstnancem žádné firmy jakkoli spadající do branže automobilového průmyslu. Vlastním automobily z Japonska a nejsem vlastníkem auta od firmy z Koreje nabo Evropy. Žel jsem ale musel s VW jezdit v rámci flotil služebních vozů a dost často to bylo tristní. „Korejské vozy“ i „české vozy“ potkávám u příbuzných, občas se projedu a tak mohu alespoň trochu a subjektivně srovnat. Co píši jsou jen mé názory a nikomu je nevnucuji.

    pepe

    Hyundai jsem nejezdil, tak k němu mlčím. Octa III je těžce ošizený Golf a Rapid je úplně nové auto. Akorát, že je postavené z náhradních dílů vyběhlých typů. A v tom nemá Škoda konkurenci.
    Rapid 1.4 TSI s DSG.stojí přes 540 000 Kč. Vzadu to nemá osvětlení, podvozek je hodně tvrdý a zadní okna od řidiče neotevřete. Přední část podvozku pochází z aktuální plošiny MQ25 (VW Polo a Seat Ibiza), zadní náprava s jednoduchými vlečenými rameny spojenými torzně poddajnou příčkou je pak jen další modifikací Octavie první novodobé generace.Uvnitř to je užovka.
    Takže pokud něco v těhle cenách, tak snad:
    Ford Mondeo Core Plus s motorem 1.6 Duratec o výkonu 120 k v rámci zvýhodněné nabídky za 449 990 Kč (vč. DPH) v sedanu nebo 5dveřové verzi nebo při využití financování úvěrem Super Zero od Ford Credit za 6 880 Kč měsíčně. Ve verzi kombi za 479 990 Kč. Nabídka se vztahuje i na motor 1.6 Duratorq 115 k za 524 990 Kč (vč. DPH)
    Dá někdo něco lepšího?

    Tomek

    pro mě je nepochopitelné neustálé arogantní rozlišování na „ty divné co jste si koupili škodovku“ a ostatní. Škodovky jsou stejně dobré auta, jako jiné … jen to je otázka osobního vkusu, posouzení priorit a svých potřeb … a ve fábce jsem nejel – ale ukažte mi jiný nový kombík ve stejné cenové relaci se základním motorem …
    Kdybych vloni nenarazil zcela náhodou na nadstandardně dobrou nabídku referenční oktávky, asi bych si škodu nevybral, takto mi to vyšlo jako nejlepší kompromis .. a necítím se v ní zásadně líp nebo hůř než ve vozech jiných výrobců v podobné cenové kategorie. Stále nevidím důvod, proč by škody měly být principielně špatné … mimochodem proč pořád upozorňujete na ceníkovou cenu ? Ta se přece o výrazné % dá snížit …

    Tomek

    vycházím jen z reakcí těch, kdo si koupili nového korejce a tvrdí, že o co levnější je vůz, o to dražší jsou servisní náklady.

    Wikidy

    Ceníkovou cenu uvadím proto, protože ta se dá snížit u každé značky, tudíž tento argument neobstojí. Jo a kombík v podobné cenové hladině??? Renault Clio Grandtour 1.2 16V je sice mírně dražší, ale navíc má 4 roky záruku, kryty kol k vozu (takový základ u škodovky není!!!), válec navíc, 2 pytle navíc, denní led světla navíc a červená barva není za příplatek 🙂

    rado_s

    Souhlasim s vami, ze cenikove ceny jsou jen orientacni a zalezi na sikovnosti, jak moc ji dokazete ponizit. Jinak co se tyce Renaultu Clio Combi, tak je to novinka a je konstrukcne nove a take tomu odpodiva zakladni vybava (hlanve narazim na 6 airbagu v zakladu). Fabia ceka na novou generaci, takze to srovnani neni uplne fer, ale vzhledem k tomuto casu, jine srovnani nemame. Denni sviceni ma Fabia reseno mlhovkami (chapu, ze LEDky jsou modni, ale kdyz potkavam auta co maji 3 LEDky na kazde strane, co sviti tak, ze jsou rady ze sviti a snad je clovek vidi na 20 m, jinak ne…tak to radeji klasickou zarovku, ale chapu spotreba s klasickymi zarovky je enormni), kryty kol tam jsou taky (u SLX i litaky v cene) a pak slusna atmosfera je za par korun taky. Ale pri samotnem porovnavani aut nejde jen o zakladni vybavu (i kdyz by se mohlo zdat, ze u mnohych to tak je)…jde o napr. prakticnost vozu, prostoru pro posadku atd. A tady je treba si rici, ze Clio na Fabii nema…nema na zadnich sedadlech dost mista a kufr je taky mensi. Nicmene, nechci rici, ze diky tomu je Fabia vitez, neni, nebo je u toho, kdo ma tyto preference, u jineho bude vitez jiny.

    …abych nezapomel, tak ta 4 leta zaruka je ted gratis k edici GLX a SLX. No ze cervena barva stoji par tisicovek, tak chapu, ze hodne lidi voli zakladni barvu…osobne bych si vybral jednu z tech specialnich, abych si fabii odlisil…teda pokud bych ji kupoval 🙂

    Kazdy vidi svou pravdu nekde jinde, to je jedna z vlastnosti nazorovosti lidi 🙂 Me osobne treba zajima, jestli mi to auto sedne uzivatelky, rozmerove, prakticky, ekonomicky (ekonomicnost provozu) a designove…az pak se divam na cenu.

    Carlos Šumavský

    Vždycky jsem si myslel, že korejská auta jsou taková nějaká divná. Před pěti 4 a 1/2 rokem jsem si vybíral nové auto, zjistil jsem, že oktávka je za 350 tisíc bez rádia a téměř holá, nějak mě neseděla ani jízdními vlastnostmi a tak jsem vyzkoušel Hyundai I30, 1,6 CRDI, 85 kW. Auto bylo za 330 tisíc, originál vyrobeno v Koreji, má výbornou výbavu vč. například automatické klimatizace, automatického zapínání stěračů, světel, kožené sedačky, bezva rádio, litá kola atd. Prostě bezva. Vím, že výbava není to hlavní, ale prostě je to příjemné svezení a jsem již pán v letech, proto si rád užiju pohodlí. Najezdil jsem s ním zatím 85 000 kilometrů, jezdím i dlouhé několikatisícikilometrové štreky po dálnicích Německa a Francie a ani jednou mě ještě moje „Hanča“ v ničem nezradila. Zatím pořád bez jakékoliv opravy, nebo poruchy. Jenom tamo dolévám naftu a jednou za rok zajedu na servisní prohlídku. Častěji jsem dříve vyměňoval jen žárovky H7, ale po namontování odporového kabelu už mě ani tohle netrápí. Jezdí jako hrom, spotřeba nízká a se vzhledem jsem také spokojený.
    Jo a ještě něco – nedávno jsem si mohl vyzkoušet Rapida – je na něm fakt poznat, že šetřili na každém kroku. Je to ani ryba ani rak. Je takovej nějakej divnej.Neměnil bych.

    Wikidy

    O jaké slušné atmosfére mluvíte??? 1.4 16V je za příptek 33.000,- Kč 🙂 Barvu jsem zmínil pouze pro srovnání toho, co dostanete někde za příplatek a jinde bez něj… Ale odbočujeme od tématu, mně šlo hlavně o to, proč Hjondé tuto akci dělá a jak na to reaguje Šáde… a taky tvrdím, že Šáde je předražená na to, co nabízí, kvalitativně už taky nijak nevybočuje, u nových vozidel je servis plus mínus stejně drahý. Výsledek je že managíre ze Šáde jen odpapuškoval vyjádření, aby nevypadali jako blbci, ale ve skutečnosti se jim zježili všechny chlupy na těle a sebevědomí se jim třese jak prdel starý báby 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist