Obchodování s auty za socialismu: Podnikání za minulého režimu nebylo snadné
historie
Podívejte se na záznam z televizní relace, který popisuje strasti podnikání s auty v době socialismu.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
historie
Podívejte se na záznam z televizní relace, který popisuje strasti podnikání s auty v době socialismu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Osobně jsem znal dva lidi, kteří v letech 1966 až 1985 podnikali jako soukromníci. Jeden měl truhlárnu a druhý pneuservis. Znal jsem i jednoho, co „podnikal“ jako ten v tom závěru videa. Bylo v té době poměrně snadné si svépomocí opravovat a upravovat auta a motorky. A to díky členství ve Svazarmu, většinou to byli dobře vybavené dílny. V těchto dílnách se dalo auto i zgenerálkovat, včetně nástřiku spodku a celé karoserie. V dnešní době mají podvodníci více a kvalitnější možnosti jak podvést lidi chtivé koupě .
Za minulého režimu bylo podnikání prostě složité. Dalo se dělat v knajpě, ale to moc peněz nepřinášelo. Dnes se to naštěstí změnilo. Ten duch kapitalismu jde cítit na každém rohu, moc jsem se s tím za ta léta ztotožnila. Už si ani nepamatuji, jaká tady na trhu panovala při mém založení s.r.o. nálada.