Občanské sdružení za práva motoristů
dopravní předpisy v čr
Jestli si také připadáte jako štvaná zvěř, nejste sami. Bloggeři zakládají občanské sdružení, které by mělo vytvořit protiváhu k různým odpůrcům individuální osobní přepravy.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
dopravní předpisy v čr
Jestli si také připadáte jako štvaná zvěř, nejste sami. Bloggeři zakládají občanské sdružení, které by mělo vytvořit protiváhu k různým odpůrcům individuální osobní přepravy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
1) "Uživatelé individuální automobilové dopravy ničeho nepožadují ze státního ani veřejných rozpočtů, zejména ne miliardových dotací. Své přepravní náklady hradí sami…" – jen pro objektivnost upozorňuji, že miliardy na výstavbu dálnic a ostatních silnic v ČR nejsou financovány ze soukromých zdrojů, ale především ze státního rozpočtu, případně prostřednictvím veřejných fondů na rozvoj dopravní infrastruktury. Tyto veřejné prostředky slouží především uživatelům individuální osobní přepravy.
2) "V případě, že se jedinec rozhodne právo ostatních na bezpečnou dopravu nerespektovat a ohrožovat ostatní, pak dopravní policie má jako represívní orgán za povinnost včas a spolehlivě prokázat, že porušil zákon a postarat se o jeho potrestání. Toto je její hlavní úkol, který má plnit denně, tím ji společnost pověřila a za to ji platí." – jak lépe a objektivněji než prostřednictvím dopravního monitorovacího systému lze tohoto cíle dosáhnout??? tomu tedy nerozumím. Monitorovací systém zahrnující i průběhové měření rychlosti není navíc žádná česká specialita. Stanoveného cíle, tedy "včas a spolehlivě prokázat porušení zákona" nelze bez neúměrných nákladů podle mého názoru zajistit jinak. Otázkou však je, zda je takto vytyčený cíl většinou motoristů chtěný, nebo se pletu?
Dopravní monitorovací systémy umějí prokázat, zda jedinec ohrožuje ostatní? Podle mého umějí prokázat pouze to, zda jedinec jede vyšší než povolenou rychlostí. To ale ještě nemusí znamenat, že ohrožuje ostatní, a co je důležitější – další, rozšířenější a nebezpečnější formy chování v provozu jsou s nástupem automatických radarů zcela opomíjeny. Podle mě ten odstavec zcela zjevně naráží právě na tohle.