Nürburgring Nordschleife LIVE – 17:20
Nissan
Ona ta dieselová Octavie RS není úplně marná, ale spíš je to tím, že někteří lidé jedou po Nordschleife i v Porsche neuvěřitelně pomalu...
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nissan
Ona ta dieselová Octavie RS není úplně marná, ale spíš je to tím, že někteří lidé jedou po Nordschleife i v Porsche neuvěřitelně pomalu...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Toto by si měli v redakci autoweb a dalších redakcích vyvěsit a neustále si to připomínat :
\“Tohle kolo jsem trafil téměř dokonale a krom pár míst, kde jsem musel uhýbat, jsem měl skoro pořád volnou trať. S Mazdou už jsem takové štěstí neměl, ale přesto jsem si kola na Ringu za jejím volantem užil. Nemá tolik přilnavosti jako škodovka, ale je živější a taková nervóznější, zábavnější. Octavia RS je moc sterilní, i když nepopiratelně rychlejší.\“ Dalibor Žák
Až budete přemýšlet o tom, že nepochopitelně se mění charakteristika tzv. sportovních aut tak vám možná dojde, že právě výrobci těchto sportovních aut se snaží dosáhnout toho, co dostáváte z koncernu jako standard.
Uz to nehul Josefe.. Jed se radsi projet svoji supersportovni Fobii HTP..
Každá nervozita, která vyžaduje korekce, což tady neustále redaktoři ožvejkávají jako něco super pozitivního co si užívají a to je to správné nastavení je právě naopak výrazem neumětelství konstruktéra a defektnosti auta jako takového. Výsledkem je to, že je takové auto pomalejší. Což taky nastalo a škoda byla rychlejší než sportovně laděná super mazda.
Redaktoři zatím žádné dosažené časy nezveřejnili. Proč asi, jejich ješitnost utrpěla ránu. Oni si to totiž neumí vysvětlit.
Není divu, jedinou kvalifikací redaktora auto magazínů je to, že mají řidičák. Jinak autům už podle těch článků rozumí jako maje stará.
Tak nevím. Je to ukřivděnost, závist nebo prostě jenom zabedněnost?
Zabedněnost u redaktorů, to ano. Proč lidem motají hlavy, když tomu vůbec nerozumí.