Nový VW Beetle kupuje více mužů

Nový roztomiloučký Volkswagen Beetle už zřejmě nemá image toho holčičího auta, kupuje ho mnohem více mužů. Nebo je tohle to globální oteplování?

Image minulé generace Volkswagenu Beetle (mluvíme teď o té moderní reinkarnaci na podvozku Golfu) byla bez pochyby velmi holčičí. Nejen proto, že měla v interiéru vázu na květinky, jiné než dívčí auto by asi nešlo na trh v Barbie edici a růžovém laku. Tohle se ale s příchodem nové generace mění, nový Volkswagen Beetle mnohem více zajímá také muže.

DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – Volkswagen Brouk

Předchozí modelová řada VW Beetle přilákala jen 29% mužských zákazníků (a to ještě odhaduji, že minimálně dobrá polovina z toho jej na sebe koupila svým přítelkyním a manželkám), ale nový Volkswagen Beetle je jiný – v prodejních výsledcích zaujímají muži necelou polovinu.

Podle Volkswagenu je to zřejmě tím, že se změnil design a auto působí více jako dospělý řidičský stroj a ne dopravní prostředek pro panenky. Nový Volkswagen Beetle má nejen silnější motory, ale především elegantnější linii střechy, která mu poskytuje svalnatější vzhled. Definitivní konec za dvousmyslnými poznámkami na adresu starého-nového Brouka pak dělá ostrá verze Beetle R.

autoweb.cz

23.3.2012 6:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist