novy-volkswagen-phaeton-bude-jednodussi-352x198.jpg

Nový Volkswagen Phaeton bude jednodušší

Volkswagen

A také levnější, lehčí, ekonomičtější a vůbec by se měl chovat jako "lidové auto". Prodávat se má od roku 2015.

Diskuze

4 komentáře

    Franta

    je to jednoduché:
    vezme se kompletní karoserie Audi A6, trochu se předělají některé povrchové panely a na to se naroubuje trochu jiný zadek podobný passatu.
    Pochopitelně bude motor podélně, protože na šířku se šestiválce nevejdou. Vezme se quattro od audi, a přejmenuje se na 4motion…
    Do toho namontuje mateřský koncern vše co najde v regálech a je hotovo. Za levný vývoj, odzkoušené komponenty, žádné riziko. Jen nevím, zda takovéto vozy přijme trh. Proč kupovat A6 s logem VW?

    Franta

    je to jednoduché:
    vezme se kompletní karoserie Audi A6, trochu se předělají některé povrchové panely a na to se naroubuje trochu jiný zadek podobný passatu.
    Pochopitelně bude motor podélně, protože na šířku se šestiválce nevejdou. Vezme se quattro od audi, a přejmenuje se na 4motion…
    Do toho namontuje mateřský koncern vše co najde v regálech a je hotovo. Za levný vývoj, odzkoušené komponenty, žádné riziko. Jen nevím, zda takovéto vozy přijme trh. Proč kupovat A6 s logem VW?

    ccc

    Více méně je mi to jedno, ale tvé dedukce jsou podivné. A6 není hliníková, V6 se napříč vejde, a VW třeba bude hezčí než ošklivé Audi.

    Franta

    tak postupně:
    A6 má vysoký podíl hliníku a jeho slitin na karoserii. Pochopitelně není celá hliníková, ale to nebude ani u VW.
    benzínový motor V6 3,2 se vejde napříč, ale to je tak vše. Bohužel jeho prodeje jsou mizivé. Většina zákazníků požaduje vznětové šestiválce s objemem cca 3.0. Takový motor (obecně dost vychvalovaný) audi má, a používá jej i Porsche i VW. Proto si myslím, že není důvod aby se vyvíjel u VW motor nový se stejným objemem.
    Takže je to jednoduché: motor podél, 3-litr turbodiesel, přeplňovaný 1 nebo 2 turby, karoserie z velké části hliníková, pochopitelně 4 motion… to je A6. Mno a VW možná prodlouží o 10cm rozvor, přidá vše co najde v regálu a udělá \“krásnou\“ karoserii aby zapadala do koncernové politiky.
    Mohu se mýlit, ale co je na tom špatného? Vždyť i současný phaeton je jen kopií a sběrem koncernových komponentů.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist