novy-volkswagen-golf-zname-ceske-ceny.jpg

Nový Volkswagen Golf: Známe české ceny

Volkswagen

Volkswagen nasadil na nový Golf poměrně zajímavou cenou strategii. Uvidíme, jestli se do autosalonů pohrnou davy zákazníků.

Diskuze

16 komentářů

    traktorista

    Vzhledem k realne spotrebe ecoboostu je uz snad dnes koupe maleho dieselu uplny nesmysl, navic kdyz je o 80 tisic drazsi. Taky uz jsem mel tu cest videt fakturu kdyz se tedei rozbije. A jak to vypada s retezovym selhanim malych tsi v nove reinkarnaci sedme generace? Nic proti golfu, porad je prvni nebo druhy ve tride a tak ma vicemene jistotu vyhry pri potrebe aute jeho kategorie.

    Moje křišťálová koule věští, že s řetězovým selháním nové generace TSI to bude v pořádku.
    Nebo jakou odpověď očekáváš, když s nimi nejsou žádné dlouhodobé zkušenosti?

    Ijon

    Nová generace by měla mít snad všechny motory nové (!!!), se spolehlivějšími rozvodovými řemeny. Taky ze začátku nebude nabidka motorů nijak široká.

    lukin

    tak já nemohu souhlasit, golf podle mě není první ve třídě už několik generací… je to akorát modla pro mnoho lidí (podobně jako passat)… Konkurence je ve kvalitě na stejné úrovni, v některých ohledech i dál. Hlavně v poměru cena vs užitná hodnota, výbava. Navíc design vozu se nijak závratně nezměnil, od minulé generace je skoro k nerozeznání…

    Jasně, proto je nejlepší Logan, protože je mnohem dál v poměru cena vs. užitná hodnota, výbava!

    TDi

    Je to jedno, nový nebo starý motor. Jen další z řadky zmetků. Snad už jen nejzarytější fans VW si to může kupovat s myšlenkou, že tentokrát se ten motor povedl. Protože každý kdo sem píše je automobilový odborník, tak tu řadu zmetků a nepodarků nemusím podrobně vypisovat.

    TDi

    To jsi si trochu s tím příkladem naběhl. Logan není ve stejné kategorii, tedy špatný příklad, zkus jiný 😀

    TDi

    To jsi si trochu s tím příkladem naběhl. Logan není ve stejné kategorii, tedy špatný příklad, zkus jiný 😀

    Jirik

    \“Já\“ asi myslel Logan jako hodně levný příklad, ne konkurenta, že?
    Jinak ceny celkem zajímavé a kdo na něj má(tady asi dost lidí) tak ať mi napíše kde pracuje, že bych tam šel pracovat taky 🙂

    no.comment

    nie remene ale retaze, aspon u 1.2tsi

    jiri

    Ano souhlas, že opravdu Golf nenabízí víc než jiné světové značky, byl to můj idol dlouho, ale hodně pod mediálním tlakem. Když VW koupil Škodu, média ho vynášela do nebes. Pokud čtete Svět motorů, kdo vyhraje srovnávací test na \“dílenské zpracování\“, je předem jasné. Jenže svými diesely Pumpe-Düse, teď zas TSI, o HTP nemluvě, si zavařil tak, že už to nešlo ututlat. Prostě nic proti VW, Golf byla i moje ikona:-) dnes už bych váhal. Peugeot 308, Citroen C4, tiché HDI motory, nebo Toyota, Mazda – to vše bych dnes už zvažoval.

    Jiri

    Reaguji na prvý komentář diesel versus benzin. Víte, kdo uvažuje jen spotřebu, to je málo. Jistě je fajn, když dnes jezdím za 4 a někdy i pod 4, ale diesel je druh vyznání. Hluboký zvuk, točivý moment nízko, vše se odehraje bez vytáčení nahoru. Ale je pravda, že rozdíl 80.000 už je moc. Já kupoval diesel u VW v akci \“za cenu benzinu\“ a podruhé Citróna skoro nového ze zabavené půjčky, 2 roky a 100.000 dole. Přes vášeň k diselům o 80.000 i víc je už moc a přehnané. Připomenu, že diesel naběhá o třetinu i polovinu víc, i to je deviza.

    Martin

    Doporučuji Zetor – ma zatah jako prase a fakt hluboký zvuk. A prosím, když stojíte, tak ten klapavý randal vypínejte. Nemám rád, když majitel dehetpumpy někde čeká s puštěným motorem a okolí neslyší vlastního slova přes ten lomoz …

    jiri

    Kdokoliv čeká nèkde se zapnutým motorem, je s prominutím idiot, ať má diesel nebo benzin. Bohužel je takových dost, takže firma Renault má pravdu, že systém stop-start je nesmysl a odmítá ho zavàdět. A jinak, Váš typ debaty nemá smysl.

    Lukin

    přesně tak jsem to myslel… Ještě bych přidal Hondu Civic a Forda Focus. Hlavně mezi těma dvěma bych vybíral…

    Lukin

    aha, pán \“Já\“ je asi myslitel a ví o autech asi tolik, jako babica o vaření… Poměr cena x to co za cenu mám samozřejmě vztahuju na auta ve stejné třídě jako je golf… Tzn. Hondu Civic, Ford Focus, Toyotu Avensis, popř. francouzská auta typu C4,308 atd. Zde však dávám osobně přednost němcům, Fordu a Japoncům… Z toho plyne, že váš komentář s povozem typu Logan je zcela mimo mísu a chtěl bych vás požádat o vysvětlení, jak jste to vlastně myslel… Chápu, že některým lidem vadí, když se jim šáhne na dostupné \“auto snů\“, já jsem měl kdysi také golfa na 1. místě, ale časy se mění…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist