Nový Volkswagen Golf – první oficiální snímky a info

Sedmá generace Volkswagenu Golf se možná představí už 4. září ještě před autosalonem v Paříži.Tady jsou první technické snímky a informace.

Nový Volkswagen Golf je už na spadnutí, podle posledních informací ho uvidíme už příští týden, konkrétně 4. září. Teď Volkswagen zveřejnil pár snímků z výroby, přesněji z lisovny plechů, která připravuje několik důležitých novinek. Díky nově použitým technologiím bude sedmá generace Golfu nejen pevnější a bezpečnější, ale také až o 100 kg lehčí než minulý model. To se projeví především na dynamice, ale také na spotřebě paliva.

Přesto, aspoň podle přiložených fotek v galerii, kde si můžeme základní konstrukční prvky prohlédnout, bude nový Golf o trošku větší. Do délky naroste o 56 mm, ale jeho rozvor se prodlouží o 59 mm. To bude znát především na místu vzadu a také na ovladatelnosti a stabilitě. Zvětší se i základní objem kufru, z 350 na 380 litrů.

Volkswagen Golf fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Volkswagen Golf fotogalerie

V designu se nedá očekávat žádná velká revoluce, recept zůstane stejný, proto i základní kostra vypadá pořád stejně. Na modulární platformě MQB, kterou dostane i nová Octavia, bude možné postavit cokoli – předokolku, čtyřkolku, elektromobil, hybrid…Zpočátku se dají očekávat vyzkoušené benzínové motory TSI a diesely TDI. Novinkou bude čtyřválec 1.4 TSI ACT se systémem vypínání válců. Základ bude tvořit dvanáctistovka s turbem a později se dočkáme i foukaného dvoulitru. Čtrnáctistovka s dvojitým přeplňováním turbem a kompresorem už končí, je moc drahá. Naftu budou spalovat motory o objemu 1,6 a 2,0 l o výkonech od 90 do 170 koní.

Všechny motory by měly dostat elektronicky řízený diferenciál XDS (supluje samosvor) i kompletně vypínatelnou stabilizaci a kontrolu trakce. Dále se pro Golf VII očekávají diodová světla, aktivní tempomat, protikolizní systém podobný tomu ve Škodě Citigo, asistent pro jízdu v pruhu a také nový posilovač a řízení, které prý bude umět impulzem pomoci zvládnout smyk nebo vrátit auto do jízdního pruhu.

28.8.2012 8:20| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist