Nový Smart ForTwo se rozjel proti Mercedesu třídy S
7 fotografiícrash testy aut
Nový Smart ForTwo se “potkal” s posledním Mercedesem třídy S v padesátikilometrové rychlosti. Jak dopadl souboj Davida a Goliáše?
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
7 fotografiícrash testy aut
Nový Smart ForTwo se “potkal” s posledním Mercedesem třídy S v padesátikilometrové rychlosti. Jak dopadl souboj Davida a Goliáše?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pokud S-ko uhýbá tak měkce, aby chránilo Smart, tak v případě nárazu do tiráku řidič S-ka zbytečně umře, protože S-ko nevyužije plné délky svých deformačních zón.
A pozor! S-ko při nárazu stálo – což je něco jako lež. Protože, kdyby obě auta jela byť jen 30km/h tak při o 2x větší váze S-ka by S-ko pohlcovalo 20km/h a Smart 40km/h a to nemluvím o tom, že blok motoru v S-ku by měl mnohem větší hybnost a průraznost, než motůrek v Smartu. Při běžné srážce by tak byli opravdu cestující ve Smartu mrtví, odhození daleko z cesty a řidič S-ka by jim telefonoval pro sanitku. Jediný výsledek teto PíáR srážky tak je, že když malou rychlosti se Smartem nabouráte do něčeho měkého, tak to asi přežijete – ale to na kole taky 🙂
Dle fotek to vypadá, že se Sko hýbe stejně ryhle jako smart. Ale ta deformace po nárazu smartíku je opravdu nepřiměřená – jak by vypadala srážka Ska s Q7 s tou traverzou vepředu?