-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
ten ma ale nevkusně dlouhy zadní převis
mě se zadek líbí, ale od čelního okna do zadu to vypada jako by to navrhoval někdo jiny na uplně jiný auto …. Předek majestátní a zadek sportovní.
Jinak jako koukám fotky vnitřku, pořád tam nemůžu najit nic z letadla
Co ten umělej horizont na budíkách alias ukazatel spotřeby 🙂
aha 🙂 To pak Favorit bylo větší letadlo, ten měl na stropě budík 🙂
Pre mna velmy pekne vyzerajuce auto. Nepaci sa mi dnesny trend zakoncovat bocne prelisy v strede predneho kolesa (mazda, MB …). Pekne, ciste, zaujimave 🙂
… to je vtip? Že to pořád vypadá jako Scania už mi neva. Ale kdo, proboha bude dostávat prach z toho žebrování na přístrojovce !?
Presne toto ma napadlo, absolútna pravda, dal by som to tomu, kto to navrhol za trest dvakrát do týždňa vysávať všektým zákazníkom :).
Môj názor je, že veľa automobiliek má problémy hlavne kvoli tomu, že ich "dizajnéri" sa stále motajú v kruhu a robia stále to isté. Zo starej slávy (ak sa to vôbec v prípade Saabu dá povedať) sa žiť nedá. Pripomína mi to kreácie škodováckych dizajnérov na škodu favorit – bez nápadu – použité predné svetlá zo š120 – tak to zobral do parády Bertone. Nie že by bol favorit nejaká sláva, ale bolo to INÉ auto (samozrejme aj iná koncepcia náhonu).
S týmto sa potýka nielen Saab ale bohužiaľ aj Jaguar a veľa iných značiek. Za to že sa nepredávajú si vlastne každá značka môže sama.
Já tedy musím říct, že pro mě je tohle auto příjemným překvapením. Je designovým návratem Saabu ke kořenům, zvenku i uvnitř a to že Saab byl vždycky tak trochu kontroverzní, spoustě lidem se líbil a jiní ho nemuseli ani cítit, to byla jeho deviza a lákadlo pro zákazníky – individualisty. Jenom se trochu obávám techniky Opelu, jakkoliv si lidé dělají naděje o Insignii. Za pár let to bude Opel jako každý před ním.
Az na tu predpojatu poznamku o Opely, uplny suhlas!
uplny souhlas VCETNE te predpojate poznamky o Opelu :o) my Saabisti ty soply vidime zrejme stejne :))
Prave som "objavil"(hambim sa, ale o saab som sa nikdy nezaujimal) novy 9-3 a ten sa mi paci este VIAC (aj v interiery). U nas sa da relativne dobre vybaveny zaklad kupit uz za 21890EUR a to je myslim bezkonkurecna cena v strednej triede! DU DO NEJ
Ono když jsme viděli staré Rekordy a Ascony jak hnijou a jsou nespolehlivé tak jsme mávli rukou. Přišly přece lepší Vectry a Omegy. Hm, tak se to zase nepovedlo. Pak přišla béčková Vectra a další generace Omegy. To už bude lepší. Bohužel nebylo. Poslední Vectra to samé. No a teď je tu Insignia a všechno bude lepší. Opravdu?
Naprosto skvělý comeback…!!!