Nový Saab 9-2 má prioritu + další info
Saab
Hatchback od Saabu má nyní přednost, model 9-3 vyjede na staré platformě.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Saab
Hatchback od Saabu má nyní přednost, model 9-3 vyjede na staré platformě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Saab nemá peníze na vývoj nových aut, tak místo aby vyráběli normální HB se kterým by konkuroval mainstreamovým autíčkům nižší třídy, začne vyrábět konkurenci prémiovým značkám. Nevěřim že se z něj opět stane konkurence-schopná značka. Je sice hezký že ušetří náklady technikou od Opelu, ale od prémiových značek se ještě dál oddálí. Áť mi nikdo netvrdí že nová 9-2 (astra) bude prémiová jako bmw 1 nebo audi a3, ani s Focusem nebo V C30 bych ji nesrovnával. Jenom Saab popř. Spyker si myslí že patří do vyšší ligy
Tak nějak, to co dříve Saabu bylo vyčítáno bylo to že je to Opel z cenovkou BMW a podobných.