Nový Peugeot 308: První dojmy
39 fotografiíPeugeot 308
Pro nový Peugeot 308 nejvíce sedí přirovnání „francouzský Golf“. Po pár kilometrech za volantem na nás udělal opravdu dobrý dojem.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
39 fotografiíPeugeot 308
Pro nový Peugeot 308 nejvíce sedí přirovnání „francouzský Golf“. Po pár kilometrech za volantem na nás udělal opravdu dobrý dojem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Díky za rychlost a článek na úrovni 🙂 Kdy bude test? Na tohle auto se hodně těším, v zahraničí na něj pějí samou chválu, s benzínovou 1.6 to bude jezdit suprově. Chybí mi jen info, jestli je podvozek měkký a hodí se na české silnice + jak je na tom odhlučnění interiéru. V 508 není nic moc, navíc ho pažout pro ČR dodává jen s dieselem…
věřím tomu že nová 308 může být opravdu dobré auto. Musím přiznat že i designově je to zdařilý mix konzervatismu s francouzskou elegancí. Ale když mám vysolit 400 000 Kč ( pokud nechci 3 válcové holátko ) tak se fakt nehodlám přizpůsobovat nesmyslné architektuře řidičova kokpitu. Chci prostě do auta pohodlně nastoupit a vystoupit, nastavit si optimálně volant a ne kolečko od motokáry, vidět spolehlivě jak na přístroje tak před sebe. Nechci přemýšlet nad tím jestli mám dát volant o centimetr výš či níž abych měl zakrytou polovinu či jenom třetinu ciferníků. Není to přeci tak složité. Opravdu tento “ kokpitový úlet “ nechápu.
Doufám, že nesvítí stejně špatně jako předchozí generace, že nelupe v interiéru jako v předchozí generaci a že výrobce zredukoval počet stránek seznamu neuznatelných servisních závad pro své autorizované servisy. Ono poslouchat ve 2 roky starém autě s 50.tis ujetými km na zařazenou 5-tku od 80-ti km/hod protivné drncání od šaltpáky a nechat si od servisu vysvětlovat, že dle výrobce je to „normální“ donutí sednout za volant této značky opravdu jen prvokupce nebo jen referenta.