Nový Opel Astra GTC na českém trhu: první dojmy

Třídveřový hatchback, který právě dorazil do našich končin, charakterizují dramatické křivky a proporce.

Automobilka říká, že GTC kromě krytů zrcátek a antény nesdílí žádný exteriérový díl s jinými verzemi Astry. Ale to vy už přece víte.

Stejně jako je vám známo, že GTCčko sedí na konstrukci přední nápravy HiPerStrut, doplněnou o zadní vlečná ramena.

Opel Astra fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Opel Astra fotogalerie

A že novou Astru GTC pohání pět motorů. Čtyři zážehové s výkonem od 100 do 180 koní, fanoušci nafty mohou volit dvoulitr s výkonem 164 koní.Nabídku brzy doplní další dva dieselové motory s výkony 100 a 180 koní. Sportovní verze OPC s 280? Jistě, už pomalu klepe na dveře.Na první tuzemskou testovací jízdu jsme vyjeli s nejsilnějším benzínovým motorem a je otázkou, jestli to byla šťastná volba. Pocitově mu chyběl výkon, hádal bych o třicet koní méně. Nedržel krok s podvozkem, který je výborný.


Volant jde příjemně do ruky, informuje, výkon netahá za prsty.

Opel nabízí Astru GTC ve výbavách Enjoy a Sport. Základní variantu se zážehovým motorem 1.4 pořídíte za akční cenu 376 900 Kč, vrcholná verze Sport s dvoulitrovou naftou vás přijde na 505 900 Kč.

Autoweb.cz

22.2.2012 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist