Nový Opel Astra GTC na českém trhu: první dojmy

Třídveřový hatchback, který právě dorazil do našich končin, charakterizují dramatické křivky a proporce.

Automobilka říká, že GTC kromě krytů zrcátek a antény nesdílí žádný exteriérový díl s jinými verzemi Astry. Ale to vy už přece víte.

Stejně jako je vám známo, že GTCčko sedí na konstrukci přední nápravy HiPerStrut, doplněnou o zadní vlečná ramena.

Opel Astra fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Opel Astra fotogalerie

A že novou Astru GTC pohání pět motorů. Čtyři zážehové s výkonem od 100 do 180 koní, fanoušci nafty mohou volit dvoulitr s výkonem 164 koní.Nabídku brzy doplní další dva dieselové motory s výkony 100 a 180 koní. Sportovní verze OPC s 280? Jistě, už pomalu klepe na dveře.Na první tuzemskou testovací jízdu jsme vyjeli s nejsilnějším benzínovým motorem a je otázkou, jestli to byla šťastná volba. Pocitově mu chyběl výkon, hádal bych o třicet koní méně. Nedržel krok s podvozkem, který je výborný.


Volant jde příjemně do ruky, informuje, výkon netahá za prsty.

Opel nabízí Astru GTC ve výbavách Enjoy a Sport. Základní variantu se zážehovým motorem 1.4 pořídíte za akční cenu 376 900 Kč, vrcholná verze Sport s dvoulitrovou naftou vás přijde na 505 900 Kč.

Autoweb.cz

22.2.2012 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist