Nový Nissan Navara je tady, hezčí a chytřejší

Nový Nissan Navara má být lepší na silnici a pořád stejně dobrý mimo ni. Podvozek totiž pořád tvoří rámová konstrukce.
novy-nissan-navara-je-tady-hezci-a-chytrejsi-1100x618.jpgCelá galerie 49 Zdroj: archiv redakce

Oficiální odhalení poslední evoluce japonského pickupu už je prakticky jen formalitou, protože se fotky zbrusu nové generace dostaly do světa už minulý týden. Není tedy překvapením, že v pořadí již dvanáctá generace se na rozdíl od nového X-Trailu vydala po vyšlapané cestičce těch předchozích.

V útrobách se nachází zesílená rámová konstrukce a listové odpružení, které má být oproti minulosti komfortnější při jízdě po silnici. O něco se také zvětšil se také poloměr otáčení, pořád ale platí, že Navara se bude nejlépe cítit mimo asfalt.

Pohon zajišťuje buď zážehový 2,5litrový čtyřválec, nebo přepracovaný diesel o totožném objemu. Ten bude automobilka nabízet buď s výkonem 163 koní a 403 Nm, nebo v naladění na 190 koní a 450 Nm a ve srovnání s minulou verzí má být ta modernizovaná o 11 % úspornější.

Výkon bude na všechna čtyři kola proudit buď přes šestistupňový manuál, nebo sedmistupňový automat, pro oba případy pak platí široký zástup elektronických asistentů, kteří vám pomůžou třeba s rozjezdem do kopce nebo jeho sjezdem.

Interiér vypadá z fotek jako dobré místo k životu, zásadní zlepšení čekejte v kvalitě materiálů a lepší výbavě, kde nechybí dvouzónová klimatizace, navigace nebo barevný displej v kapličce palubních přístrojů.

11.6.2014 10:55| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist