Nový Ford Mustang oficiálně
30 fotografiíFord
Po mnoha upoutávkách a špionážních fotografiích konečně známe podobu nového Mustangu.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
30 fotografiíFord
Po mnoha upoutávkách a špionážních fotografiích konečně známe podobu nového Mustangu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podla mojich prvych dojmov predok vyzera celkom lakavo a posobivo, ale zadne partie mi moc nesedia. Je to az prilis zosikmene, z niektorych uhlov pohladu to vyzera ako sedan.
Ale inac spokojnost. Este som zvedavy na tie nove motory. Predsa len v porovnani s konkurenciou su tie parametre vyrazne slabsie a motory potrebuju omladit.
P.S. dufam, ze konecne s prichodom novej generacie spustia oficialny predaj v europe. Vsetky 3 muscle cars sa do toho nie a nie pustit. Myslim, ze kto prvy zacne s predajom v E, by mohol dosiahnut znacny uspech (co by im aj mohlo pomoct zlepsit vysledky v sucasnej automobilovej krize)
Howgh
Tohle není nová generace; takže oficiální prodej nehrozí. I kdyby k němu s příchodem nové generace v roce 2012/13 došlo (což je hodně bujná fantazie :), za brutální úspěch by bylo možno považovat i jenom černá čísla.
Že by prodeje Mustangů/Camar/Challengerů v Evropě některou z Big3 nějak znatelně povytáhly ze sr… je IMO naprosto nereálný. Takový objemy tu prostě neudělaj.
Ad slabší motory než u konkurence: I v článku je uvedeno, že konkurence má nezanedbatelně vyšší hmotnost. (Předpokládám, že tou konkurencí jsi měl na mysli Challenger a Camaro.)
V celom clanku sa pise o novom Forde Mustang, pozri aj tento clanok: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/novy-ford-mustang-prvni-ochutnavka/15623 .Uvadza sa tam nova generacia.
A ohladne tych motorov a hmotnosti s tebou suhlasim, ale aj tak by sa zislo zvisit litrovy vykon. A ta nizsia hmotnost Mustangu by bola o to vacsou vyhodou.
Za relevantní zdroj považuji autoblog.com nebo rovnou media.ford.com.
media.ford.com tam prave je, ze to je nova generace, ty chytrej.
Ne že by na tom nějak extra záleželo, ale 300 koní (nebo 315) je z 4,6L osmiválce trochu málo, ne?
me se strasne libi, podle me se mustang opet vraci na leadera tridy
Jestli bude mít pořád tak prehistorické řešení podvozku, tak o tom silně pochybuju, nicméně i tak je to hezký auto.
Můj skromný odhad je, že tenhle oblíbený pseudo-problém se do prodejů promítne naprosto minimálně (pokud vůbec). Ani jeden z těch tří krasavců stejně není sportovním náčiním.
To už bych vsadil spíš na interiér, což byla dosud slabina; ale tam má Mustang 2010 údajně navrch.
Pro hodně lidí zůstane Mustang leaderem třídy navždycky už jenom proto, že byl první a tuhle třídu aut defuckto založil. Taky se jako jedinej z dnes "žijících" zástupců nikdy nepřestal vyrábět. (Ať už si o těch různých ročnících myslíme to nebo ono.)
Mustang je ikona, ti ostatní jsou jenom ti ostatní.
Aby bylo jasno – nemám nic proti Camaru nebo Challengeru. Nemůžu se dočkat, až je potkám in-person. (Challengera jsem nedávno údajně propásl na nějaké té místní autoshow.)
Ze neni GT a GT500 sportovni auto, hodne ftipne ;))))))))) Mustangy jsou v US na okruhach a zavodech snad nejrosirenejsi auta. GT500 s motorem z Fordu GT a zavodnim podvozkem je vynikajici GT3.
Coby čumil můžu hodnotit toliko vzhled, a zatím ještě toliko z fotek. A dle mýho jsou to jednoznačně změny k lepšímu. Jak interiér, tak výměna ultra-lacině působících zpětných zrcátek, přesunutí antény…
Čelní maska resp. řešení světel se mi líbí u obou verzí – GT i standard; ani nevim, kterou bych si vybral. 🙂
Za libovost považuju putující blinkr v zadní svítílně. Je to blbina, ale ty můžou leckdy rozhodovat.