novy-civic-vzdycky-muze-byt-lepe.jpg

Nový Civic: vždycky může být lépe

autovideo

První oficiální reklama na mírně faceliftovaný model Honda Civic se dá brát trochu jako přiznání. Slogan sice zní „Některé věci mohou vždycky být ještě lepší“, ale zasvěceným to zní spíš jako „No, trochu se nám to nepovedlo, takže teď...

Diskuze

0 komentářů

    Zpět na článek

    Čtěte dále

    Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

    Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

    Chyba: Email není ve správném formátu.
    OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

    *Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

    TOPlist