Nový Civic: vždycky může být lépe

První oficiální reklama na mírně faceliftovaný model Honda Civic se dá brát trochu jako přiznání. Slogan sice zní „Některé věci mohou vždycky být ještě lepší“, ale zasvěceným to zní spíš jako „No, trochu se nám to nepovedlo, takže teď znovu a lépe.“ Automobilka to samozřejmě nemůže říct na plná ústa, ale současná generace Civicu se (zejména na některých důležitých trzích) neprodává zdaleka tak dobře, jako ta předchozí. Design byl možná příliš „východní“ a nesourodý. Tohle je pokus všechno napravit. Tak uvidíme…

Honda Civic fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Honda Civic fotogalerie

7.1.2013 12:00
Více o tématu: HondaHonda Civic

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist