Nový Citroën C1 oficiálně na scéně
9 fotografiíAutosalon Ženeva
Citroën představuje svou verzi nákupní tašky, která bude už za pár měsíců sjíždět z výrobní linky kolínské továrny TPCA.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
9 fotografiíAutosalon Ženeva
Citroën představuje svou verzi nákupní tašky, která bude už za pár měsíců sjíždět z výrobní linky kolínské továrny TPCA.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak interiér je dobře vidět ve videu k Aygu. Mě se líbí, není až zas tak extravagantní a nemyslím, že bude jiný než v 108 a C1.
Co mě ale děsí je že kufr je těď mnohem větší při skoro stejných rozměrech. Znamená to jedinou věc… míň místa vzadu. Což doteďka bylo skvélé, protože je tam více místa než v C3 nebo dokonce než v C4. Spolu s o dost menšími zadními dveřmi to není buhvíco.
Na druhou stranu 60kW motor a 840kg …. to bude parádní kapesní raketa.
Nový Citroen C1 se mi líbí více jak Peugeot. Všichni tři Kolíňata jsou městskými vozidly, tedy žádný Abarth se u nich nepředpokládá. Úplně postačí pokud bude mít rychlou jedničku na křižovatkách a to tito prckové měli. Uvidíme čím překvapí Toyota. Jako vozítko do práce, na nákup nebo školy opravdu stačí.
Opravdu má na délku 4,64 metru? Moje mondeo kombi má 4,83 metru. A to jsem si myslel že mám velký auto. A C1 4,64 metru. Hmmm