Šéf Porsche obhajuje svůj obří plat
Porsche
Nestává se často, aby ředitel automobilky bral víc než jezdec Formule 1...
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Porsche
Nestává se často, aby ředitel automobilky bral víc než jezdec Formule 1...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ta automobilka snad má vlastníka, ne?
A je snad jen jeho věc, kolik dá kterému svému zaměstnanci – včetně toho nejvyššího. Nota bene když těm vlastníkům přinesl tak obrovský zisk.
Pozastavovat se nad platy managementu má smysl pouze u státních a polostátních firem, popřípadě u firem, které stát nějak dotuje či jinak podporuje, nebo jim dokonce dává nějaké výsadní až monopolní postavení (Pošta, …).
Ale tam by místo kritizování platů bylo vhodnější odstranit příčinu a takovou formu buď zrušit, nebo zprivatizovat (dle situace a povahy její činnosti) a státem udělená privilegia či dotace zrušit.
souhlas