Mluvení rozptyluje stejně jako telefonování
Zajímavosti o autech
Podle průzkumu Michiganské univerzity může být pouhý hovor se spolujezdcem stejně nebezpečný jako telefonování.
Korejci představují sportovní SUV v době, kdy Škodovka svoje potichu ukončila
Vloni se ojetinám dařilo. Nejvíce se prodávaly Škodovky a kombíky
Nejlevnější nové auto v Česku citelně zdražilo, už není jediné a stojí skoro jako Fabia
Francouzský soupeř Kodiaqu má po modernizaci, za větší luxus si nechá zaplatit
IONIQ – korejská značka otevírá novou kapitolu elektromobility
Grand Prix České republiky 2021 bohužel nebude, situace je složitá
Zajímavosti o autech
Podle průzkumu Michiganské univerzity může být pouhý hovor se spolujezdcem stejně nebezpečný jako telefonování.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Při hovoru v autě nemusím nikomu vysvtlovat, že řeším problém, pokud situaci na komunikacích alespoň trochu rozumí. Při telefonování se opravdu přistihnu, že ani nevím, jak jsem daný úsek projel
tak a cely vyzkum univerzity byl vyvracen:) intenzivni rozhovor se spolujezdcem a premysleni nad nim (pri telefonovani clovek vetsinou neco resi, vymysli, takze koncentrace se snizuje), zrejme urcite dochazi k podobnemu vyruseni soustredeni, jen si to zkuste.
Muzu potvrdit, ridicak mam asi dva roky a ze zacatku sem se soustredil na jizdu tak, ze jsem nebyl schopnej si s nikym normalne povidat…tzn abych reagoval popripade neco vymyslel. I radio me rusilo. Ted uz je to v pohode, protoze si clovek spoustu veci osvoji a je z toho i rutina, ale verim ze i konverzace v aute dokaze dost rozptylit. taky zalezi s kym a na jake tema hovor vedete :)) Volat za jizdy jsem taky zkusil a to magistrale, kde je vetsinou velky provoz a nic prijemneho to nebylo, zvlast kdyz po me volajici chtel nake informace a spolujezdec si hral s radiem. Inu chybami se clovek uci.