Mluvení rozptyluje stejně jako telefonování
Zajímavosti o autech
Podle průzkumu Michiganské univerzity může být pouhý hovor se spolujezdcem stejně nebezpečný jako telefonování.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Zajímavosti o autech
Podle průzkumu Michiganské univerzity může být pouhý hovor se spolujezdcem stejně nebezpečný jako telefonování.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Při hovoru v autě nemusím nikomu vysvtlovat, že řeším problém, pokud situaci na komunikacích alespoň trochu rozumí. Při telefonování se opravdu přistihnu, že ani nevím, jak jsem daný úsek projel
tak a cely vyzkum univerzity byl vyvracen:) intenzivni rozhovor se spolujezdcem a premysleni nad nim (pri telefonovani clovek vetsinou neco resi, vymysli, takze koncentrace se snizuje), zrejme urcite dochazi k podobnemu vyruseni soustredeni, jen si to zkuste.
Muzu potvrdit, ridicak mam asi dva roky a ze zacatku sem se soustredil na jizdu tak, ze jsem nebyl schopnej si s nikym normalne povidat…tzn abych reagoval popripade neco vymyslel. I radio me rusilo. Ted uz je to v pohode, protoze si clovek spoustu veci osvoji a je z toho i rutina, ale verim ze i konverzace v aute dokaze dost rozptylit. taky zalezi s kym a na jake tema hovor vedete :)) Volat za jizdy jsem taky zkusil a to magistrale, kde je vetsinou velky provoz a nic prijemneho to nebylo, zvlast kdyz po me volajici chtel nake informace a spolujezdec si hral s radiem. Inu chybami se clovek uci.