10896.jpg

MfD: Prodat v ČR auto stojí až 42 tisíc

Toyota

Nejvíce utrácejí firmy z Asie – Mitsubishi vyjde reklama na jedno prodané auto sedmkrát dráž než Škodovku.

Diskuze

1 komentář

    Bob

    Mitsubishi rozhodne neutraci nejvic za reklamu. V absolutnich cislech to bude zcela jiste Skodovka. Mitsubishi pouze proda tak malo vozu,ze jakakoliv reklama je proste draha. Je to jako ric,ze kdyz by se napr. prodaly 3 Ferrari a za reklamu by dalo 3mega, tak ze nejdrazsi reklamu na svete ma Ferrari = 1milion za kus. Chce to proste matematickej nadhled 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist