MfD: Prodat v ČR auto stojí až 42 tisíc
Toyota
Nejvíce utrácejí firmy z Asie – Mitsubishi vyjde reklama na jedno prodané auto sedmkrát dráž než Škodovku.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Toyota
Nejvíce utrácejí firmy z Asie – Mitsubishi vyjde reklama na jedno prodané auto sedmkrát dráž než Škodovku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mitsubishi rozhodne neutraci nejvic za reklamu. V absolutnich cislech to bude zcela jiste Skodovka. Mitsubishi pouze proda tak malo vozu,ze jakakoliv reklama je proste draha. Je to jako ric,ze kdyz by se napr. prodaly 3 Ferrari a za reklamu by dalo 3mega, tak ze nejdrazsi reklamu na svete ma Ferrari = 1milion za kus. Chce to proste matematickej nadhled 😉