EU navrhne zákon na snížení emisí
Zajímavosti o autech
Automobilky prý nepracují na ekologičtějších autech dostatečně rychle.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Zajímavosti o autech
Automobilky prý nepracují na ekologičtějších autech dostatečně rychle.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nevim co se panu M. Knotekovi nelíbí na tom, že EU chce vlastně donutit automobilky aby snížily spotřebu u novejch motorů. Obyčejnej člověk na tom může jen vydělat v nižší spotřebě a tim že se nám bude ve městech líp dýchat. Jinak ne každej to ví, ale to snižování emisí je zaváděný i kvůli nižší spotřebě ropy.
pokud by to mysleli s ekologií vážně, zvedli by daně na diesely protože ty způsobují nejvíc smradu (ne sice CO2, ale v ostatním vedou vč. pevných částic)
Mnohem důležitejší je i to, že u nás pořád může v klidu jezdit spousta skorovraků emitujících několikanásobné hodnoty škodlivin v porovnání s novými auty (a to jak osobních tak nákladních) stejně jako spousta lidí, co topí uhlím nebo vším co je po ruce…. Vše by mohla řešit ekologická daňová reforma a to nejen u aut, ale i topení, průmyslu apod… tj. snížení přímých daní a zvýšení daní nepřímých se zachováním současné daňové zátěže.