Dovoz ojetin do května přesáhl 90 000 aut
Zajímavosti o autech
Prodejcům nových aut to vadí, přicházejí tak o zákazníky; stává se z Česka vrakoviště Evropy?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Zajímavosti o autech
Prodejcům nových aut to vadí, přicházejí tak o zákazníky; stává se z Česka vrakoviště Evropy?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je sice hezký,že se ten maník ze SOVA snaží vytvořit v médiích představu, že dovoz ojetejch aut je špatně, ale nemá pravdu (teď je otázka, jestli je jenom blbej, nebo hájí zájmy jiné skupiny, než jsou vlastníci automobilů). Z ekonomického hlediska jde o šetření vzácných zdrojů (přesně těch zdrojů, které byste museli zaplatit automobilce za fungl novej stroj), což umožňuje jedincům použít peníze jinde (takže místo auta budou mít auto A ještě něco navíc). A z hlediska bezpečnosti provozu na silnicích – když nahradíš 20 let starou škodovku 10 let starým oplem, bezpečnost se tím rozhodně nesníží (je otázka,jestli levná ojetina neumožňuje koupit relativně silný auto i 18tiletejm frajírkům, ale za jejich nehody opravdu dovozci ojetin nemůžou..)
Nehledě na to, že s tím souvisejí třeba i lepší emise, vyšší pasivní bezpečnost…řada lidí u nás na nové auto prostě nemá…a někdo si místo toho, aby si koupil NOVÉ auto nižší třídy koupí dva roky jeté auto vyšší třídy za stejnou cenu… osobně se chystám udělat přesně totéž, protože investice do nového auta mi, kromě záruky od výrobce, nedává moc smysl…je něco, co ztrácí hodnotu rychleji, než auto?
americky dolar po zbourani obchodniho centra 🙂
No to je toho, furt lepší ojetá 530i než nová Fábie za stejný lóve….
Souhlas – hezky vystižený názor. Pochybuji, že ojetiny starší osmi let konkurují novým vozům. Spíš jde o to, že zrušení zmiňovaného zákazu mělo vliv i na ceny mladších ojetin (tzn. jejich snížení). Což možná vadí automobilkám, ale pro nás spotřebitele je to velmi příjemná zpráva 😀