Dálnice D8 se napojila na německou A17
dopravní předpisy v čr
Z Ústí nad Labem do Drážďan to ode dneška trvá pouhých třicet minut.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
dopravní předpisy v čr
Z Ústí nad Labem do Drážďan to ode dneška trvá pouhých třicet minut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak jsem se taky projel, původně jsem myslel, že si to tam pojedu omrknout dneska ráno, při cestě z prahy do děčína. jenomže pak jsem to nějak nestíhal, tak jsem se rozhodl jet nejkratší cestou přes lovosice a ústí. jenomže, jako součást oné "ojedinělé akce v řízení dopravy" jak to ŘSD prezentovalo, je zákaz odbočení z I/8 směr lovosice za koncem dálnice. takže pokud člověk nesjede z D8 o exit dříve, musí pokračovat na teplice. navíc je to celé naprosto idiotsky značeno, protože u toho předchozího exitu jsou sice objížďkové ukazatele na lovosice a most, ale ukazatel na ústí je pořád rovně, po D8, avšak není tam uvedeno, že je tím míněno po I/8 a R63. čekal jsem, že tam udělají pořádné značení typu tudy se jede na ústí po I/8 a R63, tudy po I/30 a ještě tabuli s informacema, která ta cesta je zrovna volnější (tak to slibovali). a ne že nechají řidičům jako tupým ovcím pouze jednu volbu. takže jsem si tu novou dálnici zkouknul tak jako tak. je to dobrý, hlavně jak se před vámi vynoří hradba krušných hor, pak ty dva tunely, a najednou jste úplně jinde, je to už skoro jako v alpách. ale ten zbývající kus chybí tedy pořádně.