Američtí výrobci ztratili převahu na domácím trhu

Velká Trojka GM, Ford, Chrysler letos poprvé v USA prodala méně aut než zahraniční výrobci.

Ve Spojených státech došlo ke zvratu, když tzv. Velká Trojka, tedy tři tradiční američtí výrobci General Motors, Ford a Chrysler, prodali vůbec poprvé méně osobních aut a pick-upů než zahraniční značky. Podle statistiky firmy RL Polk, která do registrací nových aut nezahrnuje prodeje půjčovnám a dalším fleetovým zákazníkům, dosáhly zahraniční firmy v prvních pěti měsících roku 2006 podílu 52,9 procenta, zatímco americké značky poprvé klesly pod padesátiprocentní hranici. Ještě ve stejném období loni vedla Velká Trojka v poměru 51:49.

autoweb.cz

26.7.2006 10:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist