Američtí výrobci ztratili převahu na domácím trhu

Velká Trojka GM, Ford, Chrysler letos poprvé v USA prodala méně aut než zahraniční výrobci.

Ve Spojených státech došlo ke zvratu, když tzv. Velká Trojka, tedy tři tradiční američtí výrobci General Motors, Ford a Chrysler, prodali vůbec poprvé méně osobních aut a pick-upů než zahraniční značky. Podle statistiky firmy RL Polk, která do registrací nových aut nezahrnuje prodeje půjčovnám a dalším fleetovým zákazníkům, dosáhly zahraniční firmy v prvních pěti měsících roku 2006 podílu 52,9 procenta, zatímco americké značky poprvé klesly pod padesátiprocentní hranici. Ještě ve stejném období loni vedla Velká Trojka v poměru 51:49.

autoweb.cz

26.7.2006 10:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist