Nové Volvo XC90 se dále odhaluje, mluví se o nové úrovni zážitku z jízdy
Dotykový displej ve stylu tabletu namísto konvenčních tlačítek – čekejme jednoduché ovládání intuitivní technologie.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Dotykový displej ve stylu tabletu namísto konvenčních tlačítek – čekejme jednoduché ovládání intuitivní technologie.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přijde mi to postavené na hlavu. Dotykový display je to nejnebezpečnější co v autě může být, protože se člověk musí na display podívat, aby se 1) trefil a 2) co tam je zrovna za „tlačítko“. Nejbezpečnější jsou tlačítka, která nahmatám poslepu aniž bych spustil oči ze silnice a která mají vždy stejnou funkci. BTW, moje vestavěná navigace s dotykovým displayem má za jízdy omezené funkce. Nelze zadávat cíl nebo měnit trasu jinak než výběrem z 6 předefinovaných míst/funkcí (e.g. nejbližší pumpa).
Volvo XC90 má skvělý ovládací systém. Já jsem s jeho vzhledem a funkcemi spokojený. Navíc jsem si do něj nechal nahrát češtinu u https://www.autacesky.cz/ , takže teď si dovolím říct, že mám auto ideální.