Nové Subaru Levorg 1.6 DIT GT-S (2015): první jízdní dojmy

88 fotografiíSubaru Levorg

Evropa málem nedostala příležitost zjistit, jak Levorg jezdí. Má ale nárok na to, abychom mu říkali STi Combi, když dostal jen přeplňovanou šestnáctistovku a automat?

Diskuze

3 komentáře

    Moik

    1.6 turbo boxer od Subaru a CVT převodovka – to bude zase průšvih a já bych to na sobě netestoval. Záruka se u Subaru nevztahuje na všechny díly po 2 roky a 100tis km.

    bubulak

    Taky mam dojem, ze po tom, co provazelo zavedeni Boxer Dieselu, je potreba s temi inovacemi u Subaru byt opatrny a pockat tak aspon na treti tok vyroby. Ale skalnich fanousku, ktery jim za ty prachy budou delat beta testery je zda se porad dost, jak ostatne ukazuje i nadseni autora clanku.

    Vladimir

    Pozorně jsem si přečetl Vaší recenzi. Od roku 2013 sleduji „vývoj“ dovozu LEVORG do EU. Svezl jsem se s LEVORG asi před 3 týdny a dávám Vám plně za pravdu. Jedině motorizace s 2.0 DIT GT-S je cestou, jak si SUBARU udrží svojí dominantu vyjmečnosti. Mělo by to být i na úkor emisních limitů STi. Mám již třetí SUBARU, nyní LEGACY 2.5 GT AT. Splňuje požadavky praktičnosti a výkonu v souvislosti s  bezpečností jízdy. Nechci zabrousit do „vod“ koncernových aut, kde je nabídka 4×4 s 300k benzínem běžně dostupná. JSEM PRO LEVORG 2.0 DIT GT-S !!!!!!!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist