autoweb.cz > Žhavé novinky o autech > Nové MG HS si vizuálně velmi polepšilo. Českému zákazníkovi nabídne i zajímavou cenovku
Nové MG HS si vizuálně velmi polepšilo. Českému zákazníkovi nabídne i zajímavou cenovku
Design, který vás chytí za srdce
Při pohledu na zcela nové MG HS je zřejmé, že se designéři vydali cestou elegantního a zároveň moderního vzhledu. Což je v lehkém rozporu toho, jak auto vypadalo ve své předchozí „generaci“. Jakousi obyčejnost vystřídala elegance. Karoserie má nyní delší rozvor, což přináší nejen sportovnější proporce, ale také větší prostornost uvnitř vozu. Přední část vozu zdobí výrazná mřížka chladiče, která reflektuje aktuální designový jazyk značky MG. Zajímavým prvkem jsou také štíhlejší světlomety propojené černým panelem, který vozu dodává pocit šířky a stability. Ostatně i samotná značka své světlomety označuje jako „hunting eyes“ a dává tak světu na odiv, že se auto nebojí „lovit“ v rámci konkurenceschopnosti.
Technologiemi nabitý interiér
Interiér nového MG HS si výrazně polepšil a je jakousi ukázkou moderního pojetí prostoru a komfortu. Vůz disponuje dvojicí 12,3palcových displejů – jeden slouží jako infotainment, druhý pak jako virtuální kokpit před řidičem. Displeje nabízí nejen navigaci a zrcadlení chytrého telefonu prostřednictvím Android Auto či Apple CarPlay, ale také neustálý přehled o dění kolem vozu díky 360° kamerovému systému. Vybrané verze nabídnou dokonce bezdrátové nabíjení telefonu a možnost využívat online služby, jako je například Amazon Music.
„Nové MG HS je ukázkou našeho odhodlání poskytnout zákazníkům ještě větší komfort a výbavu než kdy předtím,“ uvedl Martin Králíček, generální ředitel MG Motor Czech.
Prostor a pohodlí na prvním místě
Změny v proporcích vozu nejsou jen estetické, ale přinášejí i praktické výhody. Nové MG HS je o 14 mm širší a 26 mm delší než jeho předchůdce, což se odráží na velkorysém prostoru v kabině. Zároveň se vůz snížil o přibližně 30 mm, což mu dodává sportovní vzhled. Zavazadlový prostor nyní pojme 507 litrů nákladu, což je nárůst o 44 litrů oproti předchozí verzi. Kabina také nabízí množství úložných prostor pro osobní věci každého z cestujících, což zvyšuje celkový komfort jízdy.
Moderní pohon pro každodenní život
Pod kapotou MG HS naleznete benzinový motor o výkonu 125 kW (169 koní), který zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhých 9,4 sekundy. Vůz je standardně vybaven šestistupňovou manuální převodovkou, ale pro ty, kteří preferují pohodlnější jízdu, je k dispozici také sedmistupňová automatická převodovka DCT. Zajímavou novinkou je plánované uvedení plug-in hybridní verze (PHEV), která MG HS přiblíží ekologicky smýšlejícím zákazníkům.
Cenovka je ale pro českého zákazníka víc než zajímavá – základní výbava Emotion v manuálu začíná od 669 900 Kč. Postupně se ale můžete dostat na 799 900 Kč s automatem a ve výbavě Exclusive. Plug-in hybridní verze ještě cenovku nemá, ale troufáme si tvrdit, že bude více než příznivá.
Bezpečnost a moderní asistenti
Bezpečnost je u nového MG HS klíčovou prioritou. Součástí standardní výbavy je systém MG Pilot, který zahrnuje aktivní nouzové brzdění, systém udržování jízdního pruhu, rozpoznávání slepého úhlu a mnoho dalších asistenčních systémů. Vyšší výbavy pak nabídnou adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v koloně a inteligentní ukazatel rychlostních limitů. Vůz tak poskytuje nejen komfort, ale i pocit bezpečí, který je na dnešních silnicích neocenitelný.
Uvidíme, co na to konkurence
Zcela nové MG HS je skutečnou výzvou pro konkurenci. Kombinace moderního designu, technologií, prostoru a bezpečnostních prvků z něj dělá SUV, které je nejen praktické, ale také stylové. S očekávaným plug-in hybridním pohonem se MG HS stane ještě atraktivnější volbou pro širší okruh zákazníků.
Další novinky ze světa elektrických supersportů
Porsche chce získat zpátky titul nejrychlejšího auta na Nürburgringu. Současného leadera Mercedes-AMG One hodlá sesadit elektromobilem
Koncept Mission X je předurčením toho, jak má vypadat budoucí nejrychlejší vůz planety. Plánuje porazit Mercedes-AMG One i Rimac Nevera