Nové Maserati Ghibli je tady – a má diesel!
3 fotografieMaserati Ghibli
Tohle jsou první snímky nového Maserati Ghibli. Vůbec poprvé v historii se v silničním voze značky objevuje také dieselový motor.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
3 fotografieMaserati Ghibli
Tohle jsou první snímky nového Maserati Ghibli. Vůbec poprvé v historii se v silničním voze značky objevuje také dieselový motor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Krása. Německé tuctové srágory mohou tiše závidět.
já pořád nechápu, že i v těchto třídách lidé chtějí diesel. Co je k tomu vede? Jasně, nižší spotřeba, ale vykoupená v divným zvuku, eventuální větší poruchovosti a zvláštním zátahu. Ale je možné, že třeba něco z toho ty lidi právě vyhledávají…
Bohužel i do téhle třídy se stěhují chudáci. \“Hele pyčo vole fdýzlu tykrávo za pět litrů chápeš?!\“ Podle mě je to na automobilce, jaký lidi k sobě přitáhne. Mercedes CL je možná pro veksláky, ale základní motor je benzínovej osmiválec. Já vim, automobilky musej prodávat a mít čísla, ale co je moc, to je moc.
rekl bych, ze hlavnim argumentem v tehle tride bude az dvojnasobny dojezd.
dojezd, to je pravda, to může být jeden z argumentů. A řešit to u benzínu například větší nádrží lze, ale jsou tu zas další omezující podmínky. Třeba konstrukční – zabere více prostoru, nebo vyvážení auta plná vs. prázdná nádrž …
Překrásný kousek, který konkurenty předčí ve všech rovinách. Rozhodně bych brala benzin, když už bych měla 1,5 m. na auto, tak není potřeba šetřit na naftě.