Nové Bugatti Veyron bude hybrid

Třikrát sláva! Nový Veyron bude hybrid, takže se po Pařížské konečně může prohánět na elektromotor! A to ani nepočítáme, kolik zachrání ledních medvědů.

Nástupce nejrychlejšího auta planety dostává jasnější obrysy. Určitě mě teď budete chytat za slovo, že Veyron už není nejrychlejší, a budete mít částečně pravdu. Záleží na úhlu pohledu, pravdou je, že Veyron je i při maximální rychlosti bezpečný, kultivovaný a dá se používat každý den. U takového Hennessey Venom GT o tom směle pochybuji, jakkoli to bude skvělý ovdovovač.

Bugatti momentálně směřuje své síly na dokončení čtyřmístného Bugatti Galibier, které v roce 2014 vystřídá právě Veyron. A pak bude mít spoustu času na nástupce ultrarychlého GT, které by se mělo dál honosit jménem Veyron.

ČTĚTE TAKÉ: Test Toyota GT86
Podřadíte na ideální stupeň a odlehčený zadek pošlete do boku vytočenými zadními koly.
Bolístkou současné generace byla mnohými vytýkaná hmotnost, ono dvě tuny opravdu nejsou synonymem muší váhy – šestnáctiválec se čtyřmi turbodmychadly prostě něco váží. Bugatti se zaměří tímhle směrem a má v plánu použít ty nejmodernější materiály, jaké budou v danou chvíli k dispozici. V souvislosti s tím se mluví o karbonových discích, jenže tam jejich zájem nekončí.

Kromě benzínového agregátu by se měla do nového Veyronu dostat i hybridní technologie. Přesně tak, bude zachraňovat kytičky za cenu čtvrt tuny těžkých baterií. Určitě nás všechny zajímá na kolika kilogramech (nebo spíš tunách) se zastaví výsledná hmotnost a jakou měrou se bude podílet na zrychlení a maximální rychlosti.

Zdroj: Auto Express

29.6.2012 6:50| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist