Nové BMW Z4 oficiálně!
46 fotografiíBMW
Po předčasném prozrazení se dalo očekávat brzké oficiální představení. A tak ho tady máme.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
46 fotografiíBMW
Po předčasném prozrazení se dalo očekávat brzké oficiální představení. A tak ho tady máme.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
je proste krasne ten vysoko technicky dizajn, silny, mohutny slachteny, totalne progresivny a prepracovany je uzasny
Obávám se, že to Boxster S může zabalit.
Tak ti nevím. Já jsem minulý prázdniny jezdil s Cajmanem a tak mě nadchnul, že jsem ho objednal. Všechny kabria, ať se nám to líbí nebo ne, se kroutí. Mají nízkou torzní tuhost karoserie, a mě to dost vadí. A kroutit se bude i Z4, protože "pevná" střecha nemůže karoserii zpevnit – na to nejsou zámky stavěné.
Ale jinak uznávám, že nová Z4 je velice hezká, motory BMW jistě velmi dobré, ikdyž budou trochu uškrcené. Přebytek výkonu to mít jistě bude a se šestihrnkama to bude fofr.
Jen se bojím, že přichází na trh v nevhodnou dobu recese, když lidé budou muset šetřit…
Cau! Franto nechci te nejak napadat nebo tak neco ale… Zajimalo by mne jak obyc ridic pozna snizenou tuhost kabrioletu…to by mne fakt zajimalo. Tak mozna kdyz se dostanes uplne na limity tak to poznas, jinak NEMAS sanci. Tvrd mi tu ze jo, a ja se budu smat. Jinak ted teda myslim kabriolety BMW, ne nejakeho Pazouta nebo jineho Francouze….tam je situace asi troskem horsi…
hale Pedro, v pohodě. Mám naježděno hodně, ale nechci tady machrovat, nemá to smysl.
Ale přesto se to pokusím vysvětlit: když jedu s Z3 s motorem 3.0 (považuji ho fakt za dobrý auto), kterou má můj dobrý kamarád, třeba vracečku do kopce, tak při výjezdu ze zatáčky a plném plynu cítím, jak se kastle kroutí, a jizdní vlasnosti nejsou jasně definované. Ne nadarmo dávají "tuneři" u kabrioletů jako první výztuhy mezi nápravy.
Pochopitelně torzní tuhost karoserií kabrioletu je výrazně nižší než u srovnatelných aut s karoserií kupé, protože oblast karoserie v oblasti dveří je nejslabší, a podélné nosníky – prahy a tunel v podlaze takový namáhání těžko snesou. Měl jsem možnost jezdit s Audi TT coupé a kabriolet, a výsledek byl pro mě překvapivý: kupé bylo "úplně jiné auto" – pochopitelně v kategorii jízdních vlastností.
Osobně se domnívám, že kabriolety jsou určeny k ježdění se staženou střechou po Azurovém pobřeží. A na jízdy přes Alpské průsmyky jsou určena kupé. A já se přiznám, že se mi líbí právě ty Alpské průsmyky, tak proto Cayman.
Ale každý si jezdí tím, co si vybere, nikomu svůj názor a své zkušenosti nevnucuji. Až budeš mít možnost, vyzkoušej to. Pak mi dáš za pravdu.
Z3 je pro tuhle svou vadu dost známá… u Z4, která byla v prodeji doposud to bylo podstatně eliminováno…
Toto autíčko im naozaj vyšlo. Veľmi vydarený kus.
Tohle je po dloooooouhý době bávo, který vypadá už na fotkách docela k světu.
Vypadalo to ze BMW uz bude stavet jen sportovni nakladaky do mesta viz.X6 ale tento kousek lahodi oko.Ted jeste co predvede na silnici? Jen nevim proc ten komplikovany nazev,to bude pocmarana cela zad vozu.
tak jsem konečně uklidnil třes v rukou a můžu psát… opravdu se povedlo! Nádherný kousek. Jsem unešen.
jestli jste unešený už teď, tak se na tohle ani nedívejte, a pro ty co pochybují koukněte na tyhle obrázky …v té modré… to je prostě PURE SEX… http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Front_See_BG.jpg , http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Fahrt_Berg_rechts_BG.jpg , http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Fahrt_geschlossen_BG.jpg
Zdravím všechny příznivce. Musím říct, že si na design tohoto nového autíčka musím chvilku zvykat, ale netvrdím, že se mi nelíbí. Přijde mi, že se designově Z4 spíše přiblížilo šestce kabrio, než zmiňované 507. Ta byla skvostná a spíše z ní vycházela taktéž nádherná Z8.
Ale určitě bude skvěle jezdit, jako většina bavoráků.
A poslední věc, povzdychl jsem nad pevnou střechou. Neslušela by Z4 víc plátěná? Já vím, že doba velí jinak, ale…
a teraz otázka za mega a pol pre redakciu.. BOXSTER alebo táto kráska.. Tak redakcia čakám Váš názor 🙂 nápoeda.. párne víkendy jedna kára a nepárne druhá 🙂
bývám k designu dost kritický ale tohle je nelepší počin bmw od dob 645i (včetně). Za design dávám plný počet, označení motorů je mi ukradené ale penalizaci za tu příšernou "módní" střechu neunikne (M3 má taky střechu z karbonu, ne z olova).
Snad to bmw spraví při reparátu: Z4 Coupe.
hm tak mám zas o čem snít 🙂
Pro všechny zájemce o kvalitní wallpapery v různých rozlišeních:
http://www.desktopmachine.com/cars/10-BMW%20wallpapers.html