Nové BMW Z4 oficiálně!

46 fotografiíBMW

Po předčasném prozrazení se dalo očekávat brzké oficiální představení. A tak ho tady máme.

Diskuze

16 komentářů

    lamal

    je proste krasne ten vysoko technicky dizajn, silny, mohutny slachteny, totalne progresivny a prepracovany je uzasny

    stunty

    Obávám se, že to Boxster S může zabalit.

    Franta

    Tak ti nevím. Já jsem minulý prázdniny jezdil s Cajmanem a tak mě nadchnul, že jsem ho objednal. Všechny kabria, ať se nám to líbí nebo ne, se kroutí. Mají nízkou torzní tuhost karoserie, a mě to dost vadí. A kroutit se bude i Z4, protože "pevná" střecha nemůže karoserii zpevnit – na to nejsou zámky stavěné.

    Ale jinak uznávám, že nová Z4 je velice hezká, motory BMW jistě velmi dobré, ikdyž budou trochu uškrcené. Přebytek výkonu to mít jistě bude a se šestihrnkama to bude fofr.

    Jen se bojím, že přichází na trh v nevhodnou dobu recese, když lidé budou muset šetřit…

    Pedro

    Cau! Franto nechci te nejak napadat nebo tak neco ale… Zajimalo by mne jak obyc ridic pozna snizenou tuhost kabrioletu…to by mne fakt zajimalo. Tak mozna kdyz se dostanes uplne na limity tak to poznas, jinak NEMAS sanci. Tvrd mi tu ze jo, a ja se budu smat. Jinak ted teda myslim kabriolety BMW, ne nejakeho Pazouta nebo jineho Francouze….tam je situace asi troskem horsi…

    Franta

    hale Pedro, v pohodě. Mám naježděno hodně, ale nechci tady machrovat, nemá to smysl.

    Ale přesto se to pokusím vysvětlit: když jedu s Z3 s motorem 3.0 (považuji ho fakt za dobrý auto), kterou má můj dobrý kamarád, třeba vracečku do kopce, tak při výjezdu ze zatáčky a plném plynu cítím, jak se kastle kroutí, a jizdní vlasnosti nejsou jasně definované. Ne nadarmo dávají "tuneři" u kabrioletů jako první výztuhy mezi nápravy.

    Pochopitelně torzní tuhost karoserií kabrioletu je výrazně nižší než u srovnatelných aut s karoserií kupé, protože oblast karoserie v oblasti dveří je nejslabší, a podélné nosníky – prahy a tunel v podlaze takový namáhání těžko snesou. Měl jsem možnost jezdit s Audi TT coupé a kabriolet, a výsledek byl pro mě překvapivý: kupé bylo "úplně jiné auto" – pochopitelně v kategorii jízdních vlastností.

    Osobně se domnívám, že kabriolety jsou určeny k ježdění se staženou střechou po Azurovém pobřeží. A na jízdy přes Alpské průsmyky jsou určena kupé. A já se přiznám, že se mi líbí právě ty Alpské průsmyky, tak proto Cayman.

    Ale každý si jezdí tím, co si vybere, nikomu svůj názor a své zkušenosti nevnucuji. Až budeš mít možnost, vyzkoušej to. Pak mi dáš za pravdu.

    remus

    Z3 je pro tuhle svou vadu dost známá… u Z4, která byla v prodeji doposud to bylo podstatně eliminováno…

    feri86

    Toto autíčko im naozaj vyšlo. Veľmi vydarený kus.

    Yaroukh

    Tohle je po dloooooouhý době bávo, který vypadá už na fotkách docela k světu.

    mijunior

    Vypadalo to ze BMW uz bude stavet jen sportovni nakladaky do mesta viz.X6 ale tento kousek lahodi oko.Ted jeste co predvede na silnici? Jen nevim proc ten komplikovany nazev,to bude pocmarana cela zad vozu.

    matheus

    tak jsem konečně uklidnil třes v rukou a můžu psát… opravdu se povedlo! Nádherný kousek. Jsem unešen.

    remus

    jestli jste unešený už teď, tak se na tohle ani nedívejte, a pro ty co pochybují koukněte na tyhle obrázky …v té modré… to je prostě PURE SEX… http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Front_See_BG.jpg , http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Fahrt_Berg_rechts_BG.jpg , http://www.bmw-tv.de/pictures/news/automobile/bildergalerien/081214_Fahrt_geschlossen_BG.jpg

    Aaron

    Zdravím všechny příznivce. Musím říct, že si na design tohoto nového autíčka musím chvilku zvykat, ale netvrdím, že se mi nelíbí. Přijde mi, že se designově Z4 spíše přiblížilo šestce kabrio, než zmiňované 507. Ta byla skvostná a spíše z ní vycházela taktéž nádherná Z8.

    Ale určitě bude skvěle jezdit, jako většina bavoráků.

    A poslední věc, povzdychl jsem nad pevnou střechou. Neslušela by Z4 víc plátěná? Já vím, že doba velí jinak, ale…

    jazdec

    a teraz otázka za mega a pol pre redakciu.. BOXSTER alebo táto kráska.. Tak redakcia čakám Váš názor 🙂 nápoeda.. párne víkendy jedna kára a nepárne druhá 🙂

    xavier

    bývám k designu dost kritický ale tohle je nelepší počin bmw od dob 645i (včetně). Za design dávám plný počet, označení motorů je mi ukradené ale penalizaci za tu příšernou "módní" střechu neunikne (M3 má taky střechu z karbonu, ne z olova).

    Snad to bmw spraví při reparátu: Z4 Coupe.

    Fuzzy_Stone

    hm tak mám zas o čem snít 🙂

    Fuzzy_Stone

    Pro všechny zájemce o kvalitní wallpapery v různých rozlišeních:

    http://www.desktopmachine.com/cars/10-BMW%20wallpapers.html

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist