Nové BMW řady 3 se pomalu představuje
BMW
BMW uvolnilo první informace o nové generaci veledůležitého modelu řady 3. Všechny motory mají turbo, diesel 320d bude jezdit za 4 litry na 100 km.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW
BMW uvolnilo první informace o nové generaci veledůležitého modelu řady 3. Všechny motory mají turbo, diesel 320d bude jezdit za 4 litry na 100 km.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“Servery BMW kolabují (což bychom byli schopni tolerovat tak u Alfy nebo Citroenu)\“ ………..Nechápu, co máte pořád s tím Citroenem a jeho údajnou nespolehlivostí. Je to pořád dokola, je to trapné a neprofesionální, kdyby jste se radši zaměřovali spravedlivé hodnocení aut, než o neustálé popichování neněmeckých značek a jejich fanoušků, určitě byste tomuto webu jen prospěli. To, že jste vůči francouzským autům zaujat, je váš problém..
ne, váš problém je, že máte francouzský auto, moc dobře víte, jakej je to krám, ale musíte si to nějak sám před sebou obhájit
BMW kdysi nabízelo auta, která byla skutečně vyjímečná, ale ta doba je bohužel pryč a z BMW se stává další VW/Audi – celkem dobře fungující, ale ničím nevynikající auta za nehorázné peníze. Sám mám BMW e46 a ani u e90 ani u tohohle nevidím žádný pokrok, kvůli kterému bych měl měnit. Nejsem ani blázen do elektroniky ani ekologie ani nepotřebuju auto, co za mě bude samo parkovat, takže současné BMW už asi není pro mě. Z aut pro řidiče se stal módní doplněk.
Doufám, že auto na fotce je jenom nějaká montáž nebo verze pro soudruhy v číně.
Autoweb kolabovat nebude. Jedna fotka k tak očekávanému autu? Tohle je jeden z důvodů proč autoweb nehraje první ligu.
Vážený Dicku,
já spíš vím, co po autu chci. BMW, například, jsou dobrá auta, o tom nepochybuji, a značku jako takovou mám rád, ale pokud neustále cestuji, a za volantem jsem každý den, tak přeci od svého auta nepotřebuji nějaké pochybné sportovní vlastnosti. Potřebuji komfort, prostornost a bezpečí. Hlavně nevím, proč zbytečně urážet dvě charakterní značky v článku, který se jich vůbec netýká. Jenže to vy jako oběť Němci ovládaných médií zjevně nedokážete pochopit..
já mám bmw rád, ale čím se tohle s čtyčválcovými diesly a šetnáctistovkou turbo bude lišit od neprémiových značek? Vypadá to dobře, věřím že to bude mít dobré jízdní vlastnosti, ale tyhle motory to pro mě staví do jedné lajny s pasatem 🙁 za rok, za dva tiše zmizí šestiválec a daj tam tříválec…
já mám bmw rád, ale čím se tohle s čtyčválcovými diesly a šetnáctistovkou turbo bude lišit od neprémiových značek? Zadním pohonem, zatím. Vypadá to dobře, věřím že to bude mít dobré jízdní vlastnosti, ale tyhle motory to pro mě staví do jedné lajny s pasatem 🙁 za rok, za dva tiše zmizí šestiválec a daj tam tříválec…
Lépe bych to nenapsal!
Zdenku, Autoweb nehraje prvni ligu nejen kvuli jedne fotce u nove trojky, ale hlavne kvuli neprofesionalnosti autoru, tedy zejmena Dalibora Zaka, pro ktereho existuje jen e46 M3. Nova trojka je totiz uz jen ctyrvalec, turbo, fuj.
Pan Zak je totiz petrohead. Takoveho zaryteho petrolheda nemuze neujmout nic, co neni atmosfera, benzin, zadokola. Petrolhead je totoiz zasadovej a u kazdeho noveho auta se mu lesknou oci nad vzpominkami z lepsi doby, ktere uz davno odzvonilo…a takove podobne zvasty.
Kdyz vsichni rikate, kam se ztraci premiovost, netribenost BMW… Staci se svezt. Od Audiny i Mercu maj BMW podvozky velkej naskok, podvozky uchvatej kazdyho.
Nechápu, proč by byla verze 328i novinkou.
Nicméně se obávám, že odklonem od atmosférických R6 přijde BMW o hodně příznivců…
Je to přesně jak píšete! Já mám e39. E60 se mi nelíbí a nová F10 je tak obří a bez citu, že její řízení mě nebaví. Místo peněz na nové auto budu utrácet za udržení v kondici poctivé 530i dokud se nerozpadne v prach!