Nové BMW M5 bude čtyřkolka. A taky zadokolka!

Připravovaná generace BMW M5 zboří další z tradic mnichovské automobilky. Naštěstí jen částečně. Dostane sice pohon všech kol, ale systém umožní i volbu pohonu výhradně zadní nápravy.

Na představení nové generace BMW M5 si ještě musíme chvíli počkat, automobilka však v předstihu odhaluje jednu z největších novinek na palubě – pohon všech kol. Pro všechny příznivce eMkových bavoráků by to jistě byl důvod k zatracení, tak horké to ale naštěstí není – půjde o chytrou čtyřkolku, která nabídne hned tři režimy.

Kromě klasického pohonu všech kol, který se bude zaměřovat na co nejlepší trakci s preferencí zadní nápravy, tady bude ještě režim Sport, který výrazným způsobem upřednostní zadní nápravu. A pokud zatoužíte po chuligánství, bude tady ještě poslední režim, který zcela odpojí pohon předních kol a z M5 se stane čistá zadokolka.

Motor přitom bude ještě o něco výkonnější než v minulé generaci. Pod přední kapotou se usídlí 4,4litrový osmiválec, který bude disponovat výkonem okolo 600 koní. Stovka by se (hlavně díky pohonu všech kol) měla dostat na hodnotu okolo 3,5 sekundy. BMW zmiňuje, že i s pohonem všech kol bude nová generace lehčí než ta předchozí. Může za to jak zcela nová platforma, tak třeba i karbonová střecha, která se u M5 objeví vůbec poprvé.

17.5.2017 12:29| autor: Ondřej Lilling
Více o tématu: BMWBMW M5novápohon

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist